برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دونده الجزایری به علت عدم تلاش جدی از المپیک اخراج شد

تهران – فدراسیون بین المللی ورزشکاران (IAAF) روز دوشنبه اعلام کرد: ' توفیق مخلوفی' مدعی مدال دوی 1500 متر را به علت تلاش نکردن در رقابت های دوی 800 متر از المپیک لندن اخراج شد.

به گزارش ایرناازرویترز،سخنگوی این نهادبین المللی افزود:مخلوفی که در مرحله نیمه نهایی دوی 1500متربا 3دقیقه 42ثانیه و24ثانیه برنده شد،پس از خودداری تیمش از کنارگذاشتن وی، وادار شد در دوی 800 متر شرکت کند.

براساس بیانیه این فدراسیون، رای داور بر این است که این ورزشکار 24 ساله تلاش جدی در رقابت به عمل نیاورده است و تصمیم گرفت وی را از مشارکت در همه رخدادهای ورزشی بعدی محروم کند.

مخلوف روز یکشنبه درمرحله نیمه نهایی دوی 1500متر،'ابسل کیپروپ' قهرمان المپیک و جهان را پشت سر گذاشت و به مرحله نهایی رای یافت.

این در حالیست که سخنگوی این فدراسیون گفت: در صورتی که مخلوف بتواند گواهی پزشکی ارایه کند، ممکن است بتواند در مرحله نهایی دوی 1500 متر که روز سه شنبه برگزار خواهد شد، شرکت کند.

مخلوف که قهرمان قاره آفریقا در دوی 800 متر است،درسال جاری رکورد شخصی خود را در دوی 1500 متر از 3.32.94 به 3.30.80 بهبود بخشید.

محرومیت مخلوف آخرین مورد از مجموعه محرومیت های ورزشکاران در این بازی ها به علت بکار نبردن حداکثر تلاش برای دستیابی به پیروزی به منظور تغییر نتایج مسابقه یا قرعه به نفع ورزشکاران است.

هشت بدمینتون باز زن از کشورهای چین، اندونزی و کره جنوبی به دلیل بازی کردن به گونه ای که در گروه خود بازنده شوند، از بازی های المپیک لندن اخراج شدند.

مترجمام**1486**1590

تاریخ: 1391/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: