برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

داود رضا سلطانی:جوانان واترپلو از شرایط تمرینی و اردویی مطلوبی برخوردارند

سرمربی تیم واترپلوی جوانان گفت: بازیکنان تیم جوانان روند آماده سازی مطلوبی را طی می‌کنند و به آینده این تیم امیدوارم.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود رضا سلطانی، سرمربی تیم واترپلوی جوانان، با بیان این مطلب افزود: امکانات خوبی از سوی فدراسیون شنای ترکیه در اختیار تیم جوانان قرار گرفته و این تیم روزانه تمرینات منظمی را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کند.

سلطانی گفت: تغییر محیط تمرینی و تمرینات فشرده در استخر المپیک تیم شنای ترکیه شرایط مطلوبی را به لحاظ روحی و تاکتیکی برای جوانان واترپلو فراهم کرده تا ورزشکاران بتوانند به تمرینات آماده سازی خود در فضایی متفاوت ادامه دهند.
  وی افزود: واترپلوئیست‌ها تاکنون 6 جلسه تمرین سخت را پشت سر گذاشته اند و صبح ها به شنا و بدنسازی و عصرها به تمرینات تاکتیکی و بازی با تیم های باشگاهی ترکیه می پردازند.
  وی اظهار داشت: قرار است دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم های مطرح شامل تیم دسته یک آدلایت و تیم واترپلو شیمیان ترکیه داشته باشیم تا ضمن بالا رفتن آمادگی بازیکنان فرصت خوبی برای محک زدن میزان آمادگی آنها و هماهنگی تیمی داشته باشیم.
  19 واترپلوئیست حاضر در اردوی تدارکاتی ترکیه که روز جمعه 13 مرداد ماه عازم شهر استانبول ترکیه شدند عصر روز 23 مرداد در پایان اردوی 9 روزه خود به ایران باز خواهند گشت.

تیم واترپلوی جوانان (کمتر از 19 سال) خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که طی روزهای 8 الی 16 شهریور ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد آماده می کند.
تاریخ: 1391/5/18
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: