برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سجادی در مجمع قایقرانی:مشکل ایران با IOC قابل حل است/ نمی‌دانم چرا نماینده کمیته المپیک نیامد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با تعاملی که خواهیم داشت مشکل تغییر اساسنامه ها را با کمیته بین المللی المپیک حل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی که ظهر امروز چهارشنبه در محل هتل المپیک تهران برگزار شد ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: در این مجمع سه نفر از کاندیداها به نفع سید محمد شروین اسبقیان انصراف دادند. تنها کاندیدا ما در دوره گذشته دنیامالی بود و امروز هم اسبقیان تنها نامزد این مجمع انتخاباتی بود.

وی در خصوص تغییر اساسنامه فدراسیون ها اظهار داشت: در زمان سعیدلو مقدمات کار فراهم شده بود. دو- سه جلسه ضروری برگزار کردیم. تغییرات مد نظرمان است که آخرین تغییرات هم تصویب خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی در پاسخ به این سوال کهIOC اعلام کرده بود تا تغییر اساسنامه باید صورت نگیرد، مجامع انتخاباتی نباید برگزار شود، گفت: با همکاری، تعامل و مکاتباتی که داشتیم این موضوع قابل حل است ضمن اینکه بالاترین مرجع اعضای مجمع هستند که رأی می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ناظر کمیسیون ملی المپیک در این نشست حضور نداشت، گفت: نمی توانم قضاوت کنم و نمی دانم چرا کسی از کمیته ملی المپیک در این مجمع نیست. به همین دلیل در خصوص آن نظری نمی دهم.

معاون ورزش قهرمانی در خصوص عدم حضور تیم کاناپولو در رقابت های لهستان خاطر نشان کرد: فکر می کنم به آنها ویزا ندادند.

سجادی در خصوص حمایت وزارت ورزش و جوانان از اسبقیان در این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: این صحبت ها را نامزدها انجام داده اند.


تاریخ: 1391/6/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: