برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

روزبهانی در گفتگو با مهر:انگار نه انگار که ما قهرمان این کشور هستیم/ فدراسیون بوکس کم کاری کرد

عضو تیم ملی بوکس گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران نام و نشانی از ما نبود و انگار نه انگار که ما قهرمان این ورزش هستیم.

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیکی تصریح کرد: نه نامی، نه نشانی، هیچ چیزی از ما نبود. انگار نه انگار که ما قهرمانشان هستیم. اگر حق خوری‌ای بود، برای من هم بود. خود مسئولین این موضوع را می دانند. اگر به ورزشکارانی که حقشان را خورده اند جایزه دادند یا به الهه احمدی تیراندازی که ششم شد پاداش دادند، چرا به من ندادند؟ من هم پنجم شدم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید دلیل این امر چیست؟ ادامه داد: کم کاری فدراسیون را دلیل این امر می بینم. دیگر نمی دانم باید چه بگویم.   عضو تیم ملی بوکس ایران افزود: باید برای من انگیزه‌ای وجود داشته باشد. با این کارها انگیزه را در ورزشکار می کشند. در سالن تجلیل گفتند که انشالله بوکس هم مدال آوری کند. همین کارها را انجام می دهند که بوکس به جایی نمی رسید. ورزشکار انگیزه ای ندارد.   وی در خصوص برنامه های آتی خود اظهار داشت: برنامه خاصی ندارم. تمریناتم را ادامه می دهم و مشکلی ندارم اما باید به ما توجه بیشتری بکنند. امیدوارم با رسیدگی بیشتر انگیزه‌ای مضاعف بگیرم.
 
روزبهانی در پاسخ به این سوال آیا بوکس را ادامه می دهد؟ گفت: رشته ، شغل و ورزشم بوکس است. آیا می توانم آن را کنار بگذارم؟ کار دیگری جز بوکس بلد نیستم. کدام ورزشکار کار دیگری بلد است که من بلد باشم؟ در تمام دنیا ورزشکار یعنی ورزشکار. ورزش شغل اول و زندگی ورزشکار است اما ما باید بعد از ورزش قهرمانی به فکر شغل سوم وچهارم باشیم.   به گزارش خبرنگار مهر، احسان روزبهانی یکی از چهار عضو تیم ملی بوکس ایران در سی امین دوره بازیهای المپیک 2012 لندن بود که توانست با چند پیروزی کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و در نهایت به عنوان پنجم دست پیدا کند.
تاریخ: 1391/6/14
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: