برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تازه‌ترین نامه فدراسیون جهانی؛فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران تعلیق است/ 31 شهریور آخرین فرصت تجدیدنظر

فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری ضمن تایید تعلیق فدراسیون ایران به خاطر دخالت در برکناری رئیس این فدراسیون، اعلام کرد ایرانی ها می توانند یکبار دیگر درخواست فرجام خواهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در تازه ترین نامه ای که برای مسئولان ورزش ایران ارسال کرده است، ضمن تاکید بر دخالت دولت در برکناری رئیس پیشین این فدراسیون، اعلام کرده فدراسیون دوچرخه سواری ایران از انجام هرگونه فعالیت تعلیق است اما می تواند مسابقات داخلی اش را برگزار کند.

در این نامه که یک فرصت دیگر برای فرجام خواهی ایران بازگذاشته است، عنوان شده که ورزشکاران ایران می توانند در مسابقات جهانی شرکت کنند. ضمن اینکه از مجمع روز 21 سپتامبر(31 شهریور) به عنوان آخرین فرصت برای درخواست تجدید نظر و ارائه مدارک و مستندات لازم از سوی مسئولان ایران نام برده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش علی زنگی آبادی رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری به دلایل نامعلوم از سمتش برکنار شد و خسرو قمری به عنوان سرپرست هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت. رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری پس از برکناری، استعفا داد که گویا مسئولان فدراسیون جهانی استعفای پس از برکناری را نپذیرفته اند!

پیش از این مسئولان فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و کمیته بین المللی المپیک در خصوص رسیدگی به این موضوع نامه های متعددی را به ایران ارسال کرده بوند. ضمن اینکه کمیته IOC اعلام کرده بود، تا زمانی که اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزشی اصلاح نشود، نباید مجامع انتخاباتی نیز برگزار شود.


تاریخ: 1391/6/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: