برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کاوه موسوی در گفتگو با مهر:سرپرست سابق دوومیدانی با تبر همه را زد/ برخورد با المپیکی‌ها زشت است

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران با انتقاد شدید از سرپرست سابق فدراسیون دوومیدانی گفت: آشتیانی زمانی که از سرپرستی فدارسیون دوومیدانی کنار گذاشته شد، تبری برداشت و علاوه بر خودزنی سایرین را هم زد.

کاوه موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرکت نکردنش در لیگ برتر دوومیدانی تصریح کرد: امسال برای حضور در لیگ برتر تیم نداشتم. ضمن اینکه صلواتی هم نمی توان در لیگ شرکت کرد.

وی با بیان اینکه امسال مدت زیادی را در روسیه برای حضور پرقدرت در المپیک تمرین می‌کردم، افزود: هزینه پرواز روسیه به ارومیه و عکس آن، ششصد هزار تومان می‌شود. امسال آشتیانی سرپرست سابق فدراسیون و مسئول ارنج تیم دوومیدانی نفت تهران اعلام کرد که به ما دستور داده شده است که نباید هیچ ورزشکار المپیکی را جذب کنیم چرا که این کار مقرون به صرفه نیست.

ملی‌پوش پرتاب چکش ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن ادامه داد: آشتیانی می‌گفت به دلیل اینکه احتمال دارد ورزشکاران المپیکی در زمان برگزاری مراحل سه گانه لیگ در اردوی تیم ملی و یا مسابقات حضور داشته باشند، جذب آنها کار درستی نیست. من هم سال گذشته موفق به کسب ورودی المپیک شده بودم که به همین دلیل نتوانستم جذب تیمی برای شرکت در لیگ برتر دوومیدانی شوم.  آقایان به جای اینکه دست المپیکی‌ها را بگیرند و به آنها کمک کنند، چنین حرکاتی را پیش از آغاز المپیک انجام دادند.

وی اظهار داشت: آشتیانی اعلام کرد به دلیل اینکه احتمال دارد "محمد" و "محمود صمیمی" هم  ورودی المپیک را کسب کنند، نباید جذب تیمی شوند! آشتیانی زمانی که از سرپرستی فدارسیون کنار گذاشته شد، تبری برداشت و علاوه بر خودزنی، سایرین را هم زد.

وی در پاسخ به این سوال که هدف آشتیانی از این کار چه بود؟ تاکید کرد: او با این کارها می‌خواست بگوید که من شایسته بودم و باید در فدراسیون باقی می‌ماندم.

موسوی گفت: تعدادی از افراد زمانی که آشتیانی سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد، خیلی با او دوست شدند. ما در آن موقع به خوبی می دانستیم که او رئیس فدراسیون دوومیدانی نمی شود و در این رشته ورزشی باقی نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: آشتیانی انتظار داشت تعدادی از ورزشکاران کمکش کنند و با صحبت کردن با روسای هیات‌های استانی، برایش رای جمع کنند. البته ایشان موضوعات شخصی را هم وارد ورزش کرد و از افرادی خرده به دل گرفته بود. او می‌خواست المپیکی پولی در نیاورند. وی پیش خودش فکر می کرد شاید فدراسیون بودجه خوبی نگیرد و نتواند پول زیادی به ملی پوشان بدهد. او فکر می کرد با این کارها رشته دوومیدانی در المپیک دچار مشکل می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر می‌گفتند به شما 20 میلیون تومان پول می‌دهیم چه اتفاقی رخ می داد؟ گرچه من در روسیه برای حضور پرقدرت در المپیک تمرین می‌کردم اما مطمئنا برای هر سه مرحله لیگ به ایران می‌آمدم. به طور مثال 5 میلیون تومان هزینه رفت و آمد می‌‍شد و در لیگ شرکت می‌کردم. حضور در لیگ علاوه بر اینکه برایم سود داشت، کمک مالی‌ای هم به من می کرد.

موسوی با انتقاد از مسئولان دوومیدانی تیم گاز خراسان گفت: خیلی زشت است تیمی مانند گاز خراسان به من می گوید تمایل داری که به تو یک میلیون و دویست هزار تومان پول بدهیم و برای ما در لیگ شرکت کنید؟ مگر من زمین ماند‌ه‌ایم؟ واقعا چنین برخوردهایی با یک ورزشکاری که در المپیک شرکت کرده است، زشت است. فدراسیون باید باشگاه‌ها را از این یک میلیون، دومیلیون خارج کند. واقعا مفهوم این حرکات چیست؟

نماینده پرتاب چکش ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن در پایان تاکید کرد: پس از المپیک انگیره‌های ما خیلی بالا رفته است. برنامه‌هایی را مدون کرده‌ام که باید آنها را به داوری رئیس فدراسیون هماهنگ کنم که البته او موافقت ضمنی خود را با برنامه هایم اعلام کرده است.


تاریخ: 1391/6/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: