برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ برتر ووشو/شکست فولاد ماهان با ووشوکار چینی/ برتری پرشین، نفت و دانشگاه آزاد

تیم پرسروصدای فولاد ماهان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشت تا خبر از لیگی پربارتر از سال‌های قبل داده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور روز گذشته با حضور 9 تیم در آکادمی ووشو آغاز شد که شکست تیم پرستاره و تازه وارد این مسابقات یعنی فولاد ماهان مهمترین حادثه بود.

فولادی‌ها که حمیدرضا قلی پور قهرمان جهان را در ترکیب تیم ساندای خود داشته و دو  2 تالوکار چینی هم به خدمت گرفته اند در گام نخست و در پیکار با با پرشین نایب قهرمان فصل قبل و همچنین تیم یکدست دانشگاه آزاد مغلوب شد تا مهمترین اتفاق روز اول به ثبت برسد.

"ژائوژنگ" تالوکار چینی تیم فولاد ماهان در دو فرم دائو شو و گون شو مغلوب احسان پیغمبری، جوان ملی پوش کشورمان از دانشگاه آزاد شد و از طرفی "شو شیائو" دیگر تالوکار چینی سپاهان هم در فرم چانگ چوان نتیجه را به میلاد نصیری از پرشین واگذار کرد.

در گروه یک پرشین به لطف بهره مندی از سجاد عباسی قهرمان جهان و آسیا، جواد آقایی نفر سوم جهان و نایب قهرمان قاره کهن، علی بختیاری دارنده مدال طلای آسیا در سال 2012 و از همه مهمتر خرید فرشاد عربی نایب قهرمان جهان و نفر سوم آسیا از تیم نفت حالا خود را مدعی شماره یک قهرمانی می داند.

اما تیم جوان و یکدست دانشگاه آزاد با حفظ بازیکنان فصل قبل خود چون محسن محمدسیفی، احسان پیغمبری، اکبر محمد زاده و علی حسین پور مثل فصل قبل شرایط مناسبی دارد و حریف شماره یک پرشین برای صدرنشینی و صعود به دور بعد به شمار می آید.

از نتایج قابل اشاره در بازیهای ساندا در روز نخست می توان به شکست حسن یوسفی قهرمان جوانان آسیا از تاکسیرانی برابر خانه‌کشی از دانشگاه آزاد، برتری علی فتحی نایب قهرمان آسیا از پرشین مقابل رضا سبحانی نایب قهرمان جوانان آسیا در سال 2011 و پیروزی علی یوسفی عضو تیم ملی در سال 2011 از پرشین برابر عباس شیخی دارنده مدال نقره جوانان آسیا در سال گذشته اشاره نمود.

آمادگی نسبی ملی پوشان نام آشنایی چون محمدسیفی، قلی پور و سجاد عباسی هم از موارد دیگر هفته اول و دوم لیگ برتر ووشو بود ضمن اینکه امیر فضلی اصلی ترین مهره تیم نفت و دارنده مدال طلای آسیا در سال 2012 ویتنام به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج دست  در روز نخست به میدان نرفت هرچند نفت قهرمان 5 دوره لیگ برتر در تقابل با تیم های رنگ فیروزه شیراز و خراسان رضوی مشکلی نداشت.

در پایان رقابتهای این هفته در گروه یک  پرشین با 6 امتیاز و تفاضل 12+ صدرنشین شد، دانشگاه آزاد هم با 6 امتیاز و تفاضل 7+ دوم است، فولاد ماهان، تاکسیرانی آمل و شهرداری چترود کرمان هم در که در هفته نخست امتیازی کسب نکردند در مکان های بعدی قرار دارند.

اما در گروه دوم  نفت تهران با 6 امتیاز و تفاضل 26+ صدرنشین است، معدن انگوران زنجان و خراسان رضوی هم با 3 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و رنگ فیروزه شیراز هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

نتایج کامل رقابتهای لیگ برتر وشو
هفته اول دور رفت:
* تاکسیرانی آمل 3 - دانشگاه آزاد اسلامی 9
* پرشین 8 - فولاد ماهان سپاهان 5
* معدن انگوران زنجان 4 - هیات خراسان رضوی 9
* نفت تهران 13- رنگ فیروزه شیراز صفر

هفته دوم دور رفت:
* پرشین 11- شهرداری چترود کرمان 2
* فولاد ماهان سپاهان 6 - دانشگاه آزاد اسلامی 7
* نفت تهران  13- هیات خراسان رضوی 0
* رنگ فیروزه شیراز 3 - معدن انگوران زنجان 4


تاریخ: 1391/7/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: