برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با گذشت دو ماه از انتخابات؛وضعیت نامشخص رئیس قایقرانی در سایت جهانی/ همچنان بلاتکلیف هستیم!

فدراسیون قایقرانی ایران در شرایطی دوماه است با رئیس جدید به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد که سایت فدراسیون جهانی وضعیت قایقرانی کشورمان را همچنان را در بلاتکلیفی قرار داده است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، با وجود سپری شدن حدود دو ماه از برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی و انتخاب "سیدمحمد شروین اسبقیان" به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، موضوع به رسمیت شناخته شدن یا نشدن رئیس این فدراسیون در سایت‌های رسمی سه فدراسیون جهانی، تبدیل به اتفاقی تلخ برای ورزش کشور شده است.

پس از برکناری "احمد دنیامالی" از ریاست فدراسیون قایقرانی ایران، "اسبقیان" به مسند سرپرستی این فدراسیون نشست و در روز برگزاری مجمع‌ای که از سوی کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته نشد، بدون رقیب به عنوان رئیس جدید فدراسیون قایقرانی ایران انتخاب شد.

در ابتدای امر دو سایت‌ فدراسیون‌ جهانی، نام "اسبقیان" را به رسمیت نشناختند و همچنان از نام دنیامالی به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران نام بردند. اما پس از سپری شدن چند روز، دو سایت رسمی فدراسیون جهانی نام رئیس جدید این رشته ورزشی در ایران را به رسمیت شناختند. جالب اینکه چند روز پس از به رسمیت شناخته شدن و اعلام آن در خروجی سایت فدراسیون قایقرانی ایران، مجددا در اقدامی عجیب نام اسبقیان حذف شد!

اما در جدیدترین تغییر و تحول در سایت‌های رسمی فدراسیون‌های جهانی، نامی مقابل رئیس فدراسیون قایقرانی ایران درج نشده است. البته نکته قابل ذکر اینکه فدراسیون جهانی کانوئینگ از همان ابتدای امرتا به امروز هیچ تغییری در سایت رسمی خود ایجاد نکرده و همچنان احمد دنیامالی را به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران می‌شناسد. 

سایت رسمی فدراسیون جهانی بادبانی که در این سایت نام رئیس فدراسیون ایران نامشخص است. 

سایت رسمی فدراسیون جهانی روئینگ(پاروزنی) هیچ نامی را مقابل رئیس و دبیر فدراسیون ایران درج نکرده است. 

   
سایت رسمی فدراسیون جهانی آب‌های آرام که از ابتدا تا به امروز دنیامالی را به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران به رسمیت می‌شناسد.


تاریخ: 1391/7/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: