برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان در گفتگو با مهر:اصلا برایم مهم نیست که فدراسیون‌های جهانی قبولم ندارند/ تعلیق نیستیم!

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران با بیان اینکه فدراسیون این رشته ورزشی دچار تعلیق نیست گفت: برایم مهم نیست که فدراسیون‌های جهانی قبولم نداشته باشند.

سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: قرار بود تیم ملی قایقرانی کشورمان برای حضور در مسابقات شبیه سازی شده قهرمانی آسیا 25 مهر راهی ازبکستان شود که گویا این امر محقق نشد. قرار نیست تیم ملی به این مسابقات اعزام شود چرا که نیازی به حضور در این برنامه نیست. در فدراسیون تشخیص دادیم که در این رقابت شرکت نکنیم و منابع را برای مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است سال آینده برگزار شود، حفظ کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که دلیل فنی عدم شرکت در مسابقات شبیه‌سازی شده چیست؟ خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم برای حفظ منابع مالی در این مسابقات شرکت نکنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون قایقرانی بدهی یا مشکل مالی خاصی دارد؟ گفت: ما بدهی‌ خاصی نداریم. هر چه که بوده از گذشته است که آنها هم بررسی و پرداخت خواهد شد. دقیقا این بدهی بررسی نشده اما فدراسیون بدهی جزئی دارد.

"در این مدت به خاطر مسائل پیش آمده با مشکلات زیادی مواجه شدید" اسبقیان در پاسخ به این موضوع گفت: بالاخره کار زیبایی نیست. بحثی در این خصوص که اذیت شدم نیست چرا که من در حال انجام وظیفه هستم. کاری به من محول شده است و تلاش می‌کنم آن را به نحوی مطلوب و شایسته انجام بدهم. مسائل و مشکلات پیش آمده هم درست می‌شود. در هر صورت وزارت ورزش و کمیته ملی پیگیر این موارد هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید مشکلات تعلیق فدراسیون قایقرانی چه زمانی رفع شود؟ تاکید کرد: فدراسیون قایقرانی تعلیق نیست و چیزی در این خصوص به ما نگفته اند. چه کسی اعلام کرده که فدراسیون قایقرانی تعلیق است؟ IOC در نامه‌های ارسالی مواردی از جمله تغییر اساسنامه را قید کرده است و اصلا بحث در خصوص تعلیق قایقرانی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: چگونه تعلیق هستیم وقتی می‌توانیم درمسابقات بادبانی و روئینگ شرکت کنیم؟ بحث تعلیق با این صحبت‌ها متفاوت است. ضمن اینکه ما در حال سپری کردن برنامه و فعالیت‌های خود هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این تفاسیر عدم اعزام تیم کانو به ازبکستان ربطی به تعلیق ندارد و فدراسیون قایقرانی از این پس می‌تواند به راحتی و بدون ایجاد مشکل در تمامی مسابقات شرکت کند؟ اظهار داشت: اگر اینگونه نیست پس تیم‌های ما چگونه در مسابقات شرکت کردند؟ بحث تعلیق در میان نیست. کمیته بین المپیک نامه‌ای زده  که فدراسیون‌های ملی ایران باید اساسنامه‌های خود را تغییر بدهند و پس از آن انتخابات را برگزار کنند.

"سایت های رسمی فدراسیون‌های جهانی و همچنین مجامع بین المللی  شما را به رسمیت نشناخته اند." اسبقیان در این خصوص خاطرنشان کرد: آنها براساس همان نامه‌های کمیته بین المللی المپیک چنین کاری را انجام ‌می‌دهند. آنها یک چیزی می‌گویند ولی ما اینجا کار خودمان را انجام می دهیم. ضمن اینکه اصلا برایم مهم نیست که فدراسیون‌های جهانی قبولم نداشته باشند.


تاریخ: 1391/7/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: