برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علی مظاهری در گفتگو با مهر:مخالف حضور مربی خارجی در تیم ملی هستم/ تا بازی‌های آسیایی مبارزه می‌کنم

عضو تیم ملی بوکس با اشاره با بیان اینکه مخالف استخدام مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان هستم، گفت: بهتر است فدراسیون از مربیان خوب خارجی در رده‌های پایه استفاده کند.

علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم حضورش در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تصریح کرد: به دلیل اینکه کمی دچار آسیب دیدگی هستم، با مجوز کادر فنی و پزشک تیم ملی، در این مسابقات شرکت نکردم.

وی با بیان اینکه پس از پایان این رقابت‌ها نفرات برتر وارد اردوی تیم ملی می‌شوند، افزود: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن هم بازی‌های آسیایی کره جنوبی را پیش رو داریم که البته هدف اصلی فدراسیون بوکس حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی سال 2014 کره جنوبی است.

عضو تیم ملی بوکس در خصوص استخدام مربی اوکراینی برای هدایت تیم ملی، خاطرنشان کرد: بحث‌هایی در این خصوص شنیده می‌شود که البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست. من شخصا با حضور مربی اوکراینی در تیم ملی بزرگسالان موافق نیستم و معتقدم که از مربیان خارجی باید در رده‌‌های پایه استفاده شود. فکر می‌کنم بهتر است از مربیان ایرانی در رده سنی بزرگسالان بهره بریم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران رده سنی بزرگسالان شکل گرفته‌اند، اظهار داشت: ما در پایه، ضعیف هستیم و باید به ورزشکاران رده‌های سنی توجه ویژه‌ای داشته باشیم. بهتر است مربیان خوب خارجی در رده‌های پایه مورد استفاده قرار بگیرند، چرا که آنها می‌توانند به بوکسورهای جوان سمت و سو بدهند.

"وقتی یک بوکسور وارد اردوی تیم ملی بزرگسالان می‌شود، دیگرمربی خارجی برای او جوابگو نیست"، وی با بیان این موضوع ادامه داد: بوکسورهای تیم ملی باید در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف شرکت کنند تا میدان دیده‌تر شوند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در ایران هر استانی به سبک و سیاق خود بوکسورها را پروش و تمرین می‌دهد. فدراسیون کاری که باید بکند این است که آموزش‌ها را یکسان کند و از یک مربی خوب خارجی در پایه بهره ببرد.

مظاهری در خصوص عدم حضورش در مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای گفت: احسان روزبهانی دیگر ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات نیمه حرفه‌ای اعلام آمادگی کرده بود و تیم مورد نظر هم او را انتخاب کرد اما من اعلام آمادگی نکردم، چرا که باید برای شرکت در مسابقات نیمه حرفه‌ای وزن زیادی کم می‌کردم. البته به دلیل اینکه قصد دارم در بازی‌های آسیایی با آمادگی کامل حضور پیدا کنم، تصمیم گرفتم که در این رقابت شرکت نکنم.

وی در پاسخ به این سئوال که "قصد خداحافظی از بوکس را ندارید؟"، اظهار داشت: تا پایان بازی‌های آسیایی کره جنوبی در خدمت تیم ملی هستم و  پس از آن هم اگر فدراسیون بوکس من را خواست، برای المپیک بعدی هم حضور خواهم داشت.


تاریخ: 1391/7/29
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: