برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان در غرفه مهر/مربی تراز اول استخدام می کنیم/ استقبال فدراسیون قایقرانی از کمک‎های دیگران

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر از استخدام یک مربی تراز اول دنیا برای هدایت تیم ملی قایقرانی خبر داد.

سیدمحمد شروین اسبقیان با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص آینده کاری مربیان خارجی حاضر در فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: ابتدای هفته جاری جلسه ای را با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار کردیم.

در این جلسه موارد مختلفی در خصوص آینده کاری مربیان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضع مالی فدراسیون قایقرانی تصمیم گرفتیم که یک مربی سطح بالای جهان را برای هدایت تیم ملی روئینگ ایران استخدام کنیم ضمن اینکه مذاکرات به زودی آغاز خواهد شد البته  بنا داریم در صورت لزوم برای هر دو تیم آب‎های آراممان یک مربی خوب استخدام کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تا پیش از این پنج مربی خارجی در کشور فعالیت می کردند. نمی خواهم بگویم آنها موفق نبودند اما مربیان داخلی هم عملکرد خیلی خوبی داشتند. باید به مربیان داخلی انگیزه بدهیم تا کار را با قدرت ادامه دهند. همان گونه که شاهد بودید ما در المپیک چهار سهمیه به دست آورده بودیم که در این بین طالبیان، معتمدی و عباسی با مربیان داخلی موفق به کسب سهمیه شده بودند.

وی در خصوص تعلیق فدراسیون اظهار داشت: در داخل کشور تمام امور را با قدرت تمام و به صورت جدی دنبال می کنیم. لیگ‎ها و کلاس‎های آموزشی در حال برگزاری است و ما نگرانی خاصی در این مورد نداریم ضمن اینکه با توجه به اینکه گفته می شود ما تعلیق هستیم تیم ملی روئینگ و بادبانی کشورمان در مسابقات برون مرزی شرکت کرد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا بنا ندارید از محسن میلاد در فدراسیون استفاده کنید، خاطرنشان کرد: در بدو ورودم به فدراسیون هیچ‎گاه نگفتم که نمی خواهم با کسی کار نکنم. بعضی از دوستان خودشان از فدراسیون رفتند. در فدراسیون به روی همه باز است و هر کس که بخواهد  و بتواند به ما کمک کند از او استقبال می کنیم.


تاریخ: 1391/8/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: