برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

داوری در غرفه مهر:گرانی ارز فقط مربوط به استخدام مربیان نمی‌شود/ توافق اولیه حدادی با اشمیت

رئیس فدراسیون دوومیدانی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر گفت: گرانی ارز فقط مربوط به استخدام مربیان نمی شود.

افشین داوری ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها  در گفتگو با خبرنگار ورزشی این خبرگزاری تصریح کرد: قبل از اینکه ورزشکارانمان به المپیک اعزام شوند تمام قراردادهای مربیان خارجی به اتمام رسیده و آنها به کشورهایشان بازگشتند. بعد از المپیک به تعدادی از مربیان مد نظر برای ادامه همکاری ایمیل کردیم و از آنها خواستار اخذ شرایط نیز بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به نوساناتی که نرخ ارز دارد طی صحبتی که با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشتم قرار شد این موضوع در فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی مطرح شود البته صحبت هایی هم در این خصوص با محمد عباسی وزیر ورزش مبنی بر دریافت ارز با نرخ مرجع کردیم.

داوری گفت: عباسی مدتها قبل از گفته من اقدام به انجام این کار کرده بود. امیدواریم این امر هر چه زودتر به تصویب هیئت دولت هم برسد. گرانی ارز فقط مربوط به استخدام مربیان نمی شود بلکه این امر سفرهای خارجی و حضور در کمپ ها هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: برای اینکه در این مدت از روند کارها عقب نمانیم سعی کردیم از مربیان کارآمد داخلی بر اساس شناسایی خود ورزشکاران استفاده کنیم البته شرایط موجود اتفاق خوبی محسوب می شود زیرا توانایی مربیان داخلی هم سنجیده خواهد شد.

داوری در خصوص شرایط کنونی احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن تاکید کرد: وی با اشمیت صحبت کرده و به توافق اولیه هم رسیده است. منتظر بازگشت احسان به ایران هستیم تا برنامه هایش را در این خصوص بگیریم.


تاریخ: 1391/8/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: