برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ برتر ووشو/پرشین فاتح مهمترین دیدار هفته/ نفت قهرمان نیم فصل شد

هفته های سوم و چهارم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه‌های ایران با برتری پرشین در مهمترین دیدار هفته و قهرمانی نفت در پایان بازیهای گروه دو همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، این رقابتها روز پنجشنبه با انجام شش دیدار در آکادمی ووشو برگزار شد که دانشگاه آزاد و پرشین دو تیم متمول لیگ در مهمترین دیدار هفته مقابل هم صف آرایی کردند.

پرشین به لطف ووشوکارانی چون سجاد عباسی، معین تقوی ، علی بختیاری ، حمیدرضا لادور، علی یوسفی ، فرشاد عربی و دو تالوکار چینی خود این دیدار حساس را به سود خود خاتمه داد و صدر جدول را تصاحب کرد.

"سون جی نن" و "چیائو گوا جون" 2 تالوکار چینی پرشین نمایش خوبی در آکادمی ووشو داشتند. هر چند احسان پیغمبری از دانشگاه آزاد موفق شد با برتری مقابل "جی نن" صاحب پیروزی شد ولی نتوانست از شکست تیم خود جلوگیری کند. پیغمبری هفته نخست هم مقابل تالوکار چینی ماهان پیروز شده بود.

نفت تیم مدعی قهرمانی در تنها بازی خود معدن انگوران زنجان را شکست داد و قهرمانی نیم فصل  را در گروه  دوم از آن خود کرد. شاگردان محمدرضا جعفری با ترکیب مسعود انصاری، محمد صمصامی، مهدی جعفرپور، میلاد قزل سفلو و امیر فضلی در ساندا و حسام تشنیزی و علی وطن خواه در تالو تلاش می کند یک بار دیگر عنوان قهرمانی را تصاحب کند. هرچند نسبت به سالهای قبل کار دشوار تری پیش رو دارد.

اما فولاد ماهان سپاهان که با سر صدای زیاد وارد لیگ شد و هفته نخست را دست خالی به اصفهان برگشته بود این هفته بدون تالوکاران چینی و میدان دادن به جوانانی چون طاهر قاسمی مقابل تاکسیرانی آمل اولین برد خود را جشن گرفت تا برای صعود به جمع 4 تیم برتر نیمه نهایی چشم به هفته های آتی داشته باشد.

از نتایج قابل بحث امروز می توان به شکست رضا سبحانی نایب قهرمان جوانان آسیامواز تیم فولاد ماهان و اکبر محمدزاده  قهرمان جوانان جهان از دانشگاه آزاد مقابل رقبای گمنام از تاکسیرانی آمل و شهرداری کرمان و باخت کامران مروتی دارنده برنز آسیایی ویتنام از دانشگاه مقابل آرمان بازیاری از پرشین در سنگین وزن اشاره کرد.

نمایش خوب محسن محمدسیفی قهرمان جهان و آسیا از دانشگاه آزاد و همچنین آمادگی حمیدرضا قلی پور  از فولاد ماهان و سجاد عباسی دیگر عنوان داران جهان و آسیا از پرشین و علی بختیاری دارنده مدال طلای آسیایی ویتنام کادر فنی تیم ملی را امیدوار کرد.

حضور تالوکاران چینی در ترکیب پرشین و فولاد ماهان و ساناداکاران ملی پوش در ترکیب تیم های مختلف باعث شده تا سطح فنی این دوره به مراتب بالاتر از ادوار گذشته باشد و رقابتی نزدیک و فشرده را بین مدعیان شاهد هستیم.

در پایان رقابت های هفته چهارم  در گروه یک پرشین با 3 پیروزی متوالی ،  کسب 9 امتیاز و تفاضل 21+ همچنان صدر جدول را در اختیار دارد و دانشگاه آزاد با یک بازی بیشتر و همین تعداد امتیاز و تفاضل 5+ دوم است. خانه سوم جدول هم در اختیار فولاد ماهان سپاهان است که 3 امتیازی است. تاکسیرانی آمل هم امتیازی مشابه و  تفاضل 13- چهارم است.

در گروه دوم  نفت تهران با 9 امتیاز ضمن تثبیت صدرنشینی خود به عنوان قهرمانی نیم فصل این گروه دست یافت، هیات خراسان رضوی با 6 امتیاز به جایگاه دوم صعود کرد، معدن انگوران زنجان با همان 3 امتیاز قبلی با یک پله نزول در رده سوم جای گرفت .
نتایج هفته سوم دور رفت:
* فولاد ماهان سپاهان 11 - 2 تاکسیرانی آمل
* دانشگاه آزاد اسلامی 10 - 3 شهرداری چترود کرمان
* رنگ فیروزه شیراز 3 - 10 هیات خراسان رضوی
* معدن انگوران زنجان 1 - 12 نفت تهران
هفته چهارم دور رفت:
* دانشگاه آزاد اسلامی 2 - 11 پرشین
* شهرداری چترود کرمان 4 - 6 تاکسیرانی آمل


تاریخ: 1391/8/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: