برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خناری نژاد در گفتگو با مهر:هدفم حضور در فینال ژیمناستیک آسیاست/ مگر چینی‌ها شاخ دارند که ما نداریم؟

عضو تیم ملی ژیمناستیک گفت: هدف اولم حضور در فینال مسابقات ژیمناستیک هنری آسیا و سپس کسب مدال این رقابت‌هاست.

هادی خناری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط خود برای حضور در رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی بزرگسالان تصریح کرد: با توجه به اینکه مدت اردوی آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها کم بود، از آمادگی صد در صد و ایده‌‌ آلی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار نیستم. البته از زمانی که "گنادی" مربی اوکراینی به تیم اضافه شد، شرایط تغییر کرده است اما در کل برای شرکت در این رقابت‌ها آمادگی کامل نداریم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا این است که ببنیم برای حضور در بازی‌های آسیایی کره جنوبی در چه شرایطی قرار داریم.   عضو تیم ملی ژیمناستیک با بیان اینکه شرایطش در دار حلقه بهتر از سایر وسایل است، اظهار داشت: هدف اولم حضور در فینال و سپس کسب مدال این رقابت‌ها است. قاطعانه می‎گویم که صد در صد شانس کسب مدال دارم اما ژیمناستیک جریمه‌های زیادی دارد و ممکن است با برداشتن یک قدم اضافه مدال طلای شما با جایگاه ششمی عوض شود.   وی در پاسخ به این سوال که با وجود ورزشکاران چینی چگونه برای خود شانس مدال قائلید؟ گفت: درست است که این رشته ورزشی برای آنهاست اما مگر چینی‌ها شاخ دارند که ما نداریم؟ در مسابقات جهانی بلژیک در بین چهار فینالیست المپیک به مرحله نهایی راه پیدا کردم. در آسیا هم فقط چینی‌ها مقابل من هستند، چرا که در گذشته و در بازی‌های آسیایی کره‌ای‌ها و ژاپنی‌ها را گرفته بودم. متاسفانه حدود 2 سالی هست که ناحیه بازو دست دچار پارگی عضله هستم.
  وی در خصوص مربی جدید تیم ملی ژیمناستیک خاطرنشان کرد: او مربی خوبی است و طی یک ماهی که آمده است برنامه های خوبی داده البته باید دید نحوه کار او طی بلند مدت چگونه خواهد بود اما انصافا طی همین یک ماه برنامه‌های خوبی به ما داده است.
به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی بزرگسالان آسیا 21 تا 24 آبان به میزبانی شهر پوتین چین برگزار می‌شود. تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران متشکل از هادی خناری نژاد، رضا فرنیا، محمد رمضان‌پور، احسان خدادادی، سعید کی‌خواه و امیر اعظمی امروز راهی چین شد.
تاریخ: 1391/8/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: