برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حصیبی در گفتگو با مهر:مشاوران اجازه اجرای برنامه‌های دوومیدانی را نمی‌دهند/ فعالیت ها تعطیل شد!

کارشناس دوومیدانی با انتقاد از رئیس فدراسیون این رشته ورزشی گفت: هم اکنون در فدراسیون فعالیتی وجود ندارد و مشاورین "داوری" به او اجازه پیاده کردن افکارش را نمی‌دهند.

ایرج حصیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: سه چهار نفر کنار "افشین داوری" در فدراسیون دوومیدانی قرار دارند که در نتیجه هر چیزی که از بخواهد بیرون به داخل فدراسیون یا برعکس برود، باید از کانال این افراد رد شود.

وی ادامه داد: برعکس گفته داوری مبنی براینکه ما دسته بندی‌ها را بر هم زدیم، افرادی که هم اکنون در فدراسیون فعالیت می‌کنند همگی از دارو دسته‌های "شادمهر" هستند. آن دو سه نفر دیگر هم فقط به دنبال سود خود بوده و در پی مسافرتی مثل لندن و غیره هستند.   کارشناس دوومیدانی با بیان اینکه هم اکنون در فدراسیون فعالیتی وجود ندارد، گفت:  در حالی که هنوز هوا خیلی سرد نشده است، فعالیت دوومیدانی تعطیل شده. چندی دیگر هم که هوا سرد می شود وعملا فعالیت‌های این رشته ورزشی به اویل اردیبهشت موکول می‌شود. متاسفانه به بهانه اینکه پول نداریم در برنامه‌ها توقف ایجاد شده است.   وی با بیان اینکه داوری از خانواده دوومیدانی است و درد‌های آن را متوجه می شود، خاطرنشان کرد: اشکال او این است که مشاورینش اجازه نمی‌دهند افکارش را پیاده کند. هلند یا بلژیک را در نظر بگیرد؛ اندازه یک استان کوچک ما در ایران هم  نمی‌شوند. ما در کشور خود تنوع آب و هوایی داریم و می توانیم از این شرایط استفاده کنیم و آن را رواج بدهیم. از کیش، فارس و خوستان چه استفاده هایی می کنیم؟ فقط به آفتاب انقلاب چسیبده‌ایم. این مجوعه هم دورروز دگر تعطیل می‌شود و دیگر خبری از آن نیست.
تاریخ: 1391/8/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: