برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ملی پوشان هاکی سالنی عازم تایلند می‌شوند

تیم ملی هاکی سالنی ایران به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا جمعه شب عازم کشور تایلند خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین دوره مسابقات هاکی سالنی جام ملت‌های آسیا از 30 آبان‌ماه لغایت 5 آذرماه در شهر "سارابوری" تایلند با حضور هفت تیم برگزار می‌شود. براساس اعلام سایت فدراسیون هاکی، تیم‌های ایران، مالزی، ازبکستان، تایلند "الف"، قزاقستان، چین تایپه و تایلند "ب" در این دوره از مسابقات شرکت خواهند داشت.

تیم ملی کشورمان در سه دوره قبل مسابقات هاکی سالنی قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است و امسال نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان در اولین بازی خود در روز 30 آبان‌ماه به مصاف تیم قزاقستان می‌رود و در روز اول آذرماه با تایلند "ب" بازی خواهد کرد. ملی‌پوشان کشورمان در سومین روز برگزاری این مسابقات به مصاف مالزی می‌روند و در آخرین روز نیز با تیم‌های چین تایپه و تایلند "الف" روبه‎رو خواهد شد.

رجب نورانی (سرمربی)، ابوالفضل یوسفی (مربی)، ساسان حاتمی‌نژاد، یعقوب بهرامی، رضا عبادی‌فر، کاوه ملکی، حامد کرم اللهی، علیرضا طاهری‌راد، محمد اثنی عشری، مسعود بهلولی، وحید فتحی، رضا نوروززاده، نوید طاهری راد و علیرضا چزانی نفرات اعزامی به چهارمین دوره مسابقات هاکی سالنی جام ملت‌های آسیا هستند. 


 امانت داری و
تاریخ: 1391/8/25
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: