برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

غیاثی در گفتگو با مهر:ورزشکاران نباید سرشان را پایین بیندازند و یواشکی در مسابقات شرکت کنند!

مدیرتیم‌های ملی دوومیدانی با اشاره به حضور 4 ملی پوش دوومیدانی ایران در مسابقات جهانی نجات غریق، گفت: به جز رضا قاسمی سایر ورزشکارانی که در این مسابقات حضور یافتند هماهنگ نکرده بودند.

تیمورغیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور تعدادی از ورزشکاران دوومیدانی در مسابقات جهانی نجات غریق تصریح کرد: من به عنوان مدیر تیم‌های ملی در فدراسیون دوومیدانی مافوق دارم. به آنها گفتم که اگر قصد شرکت در این مسابقات را دارید، ایرادی ندارد؛ اما حتما با افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی در این خصوص صحبت و هماهنگ کنید.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران حقوق بگیر فدراسیون دوومیدانی هستند، ادامه داد: قهرمان آسیای فدراسیون قایقرانی ماهی 300 هزار تومان حقوق می‌گیرد؛ اما همین خانم طوسی بالای یک میلیون تومان از فدراسیون حقوق دریافت می‌کند. نباید همین طور سرشان را پایین بیاندازند و در مسابقات اینچنینی شرکت کنند.   مدیرتیم های ملی دوومیدانی با بیان اینکه اسفندیاری نائب رئیس فدراسیون نجات غریق با من در این خصوص هماهنگ نکرده بود، خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون نجات غریق باید با ما در این خصوص هماهنگ می‌کردند. ما برای مملکت کار می‌کنیم. فقط رضا قاسمی با من تماس گرفت و این موضوع را مطرح کرد. ضمن اینکه سایر ورزشکاران با من در این خصوص صحبتی نکردند.   غیاثی گفت: چون می‌دانستم این‌ها هر سال یواشکی در مسابقات نجات غریق شرکت می‌کنند، به تمامی آنها پیغام دادم که این بار هماهنگ کنید. البته فدراسیون های قبلی اصلا از این موضوع اطلاع نداشتند. بچه‌ها در آن زمان چراغ خاموش می‌رفتند و می‌آمدند، هیچ جایی هم منعکس نمی‌شد. اما در حال حاضر هواس ما شش دانگ به اطرافمان هست.   وی تاکید کرد: طوسی در مصاحبه خود اعلام کرده که دوومیدانی و نجات غریق با هم سنخیت دارند. کجا چنین چیزی گفته شده است؟ چه کسی تا به حال چنین موضوعی را مطرح کرده؟ سال گذشته به او گفتم اگر در این مسابقات دچار آسیب دیدگی شدید، برای مدوا به فدراسیون دوومیدانی نیایید.   مدیرتیم‌های ملی گفت: علاقه زیادی به اسفندیاری دارم، او بزرگ ماست اما باید با ما در این خصوص هماهنگ می‌کرد.   وی در پاسخ به این سوال که برنامه فدراسیون در این خصوص چیست؟  تصریح کرد: آنها را به کمیته فنی فرامی‌خوانیم و از این نفرات توضیحات لازم را خواهیم گرفت. این افراد زیر گروه فدراسیون هستند و بدون اجازه ما به مسابقات مذکور رفته‌اند.
تاریخ: 1391/8/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: