برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:هدف‌ قایقرانی درخشش در "اینچوان" است/ پیگیر احداث پیست روئینگ هستیم

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی هدف این فدراسیون از برپایی اردوهای مختلف را حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا و همچنین درخشش در بازی‌های آسیایی "اینچوان" کره‌جنوبی برشمرد.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برپایی اردوی تیم‌های ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از هفته گذشته اردوهای تیم‌های ملی آب‌های آرام دررده‌های سنی جوانان وبزرگسالان در هر دو بخش بانوان و آقایان در تهران آغاز شده است. همچنین بنا داریم به زودی اردوهای تیم ملی روئینگ دختران را در انزلی و پسران را در آبادان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: هدف‌مان از برپایی این اردوها حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا و همچنین درخشش در بازی‌های آسیایی "اینچوان" کره‌جنوبی است.

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی در مورد مربیان تیم‌های ملی قایقرانی هم اظهار داشت: در حال حاضر تمام پاروزنان کشورمان زیر نظر مربیان ایرانی تمرین می‌کنند، البته در صدد جذب یک مربی تراز اول برای تیم ملی روئینگ هستیم. در صورتیکه موفق به تحقق این امر نشویم، با مربیان داخلی به کار ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه مربیان ایرانی توانایی خوبی دارند، خاطرنشان کرد: مربیان ما در بخش آبهای آرام به تخصص خوبی دست پیدا کرده‌ و توانایی بالایی دارند.

امینی در پاسخ به این سوال که قبول دارید حقوق پرداختی به قایقران ملی پوش خیلی کم است؟، اظهار داشت: توانایی فدراسیون در همین حد است. در اردوهای تیم ملی 70 ورزشکار حضور دارند که این تعداد زیادی است. قایقرانی مانند رشته‌های معمولی نیست. تنوع زیادی در رشته‌های قایقرانی وجود دارد و ما هم با توجه به توانایی‌‍‌هایمان به ملی پوشان حق و حقوق می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون قایقرانی مشکل مالی دارد؟ تصریح کرد: مشکل مالی متوجه همه فدراسیون‌ها است. مسئولین وزارت ورزش در حال تلاش هستند تا مشکلات موجود را رفع کنند. ضمن اینکه ما تلاش می‌کنیم با توجه به منابع و امکانات موجود و با رعایت صرفه جویی گام برداریم تا مشکلات مالی چندانی نداشته باشیم.

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی در پایان در خصوص احداث پیست روئینگ، گفت: یکی دو سال پیش مصوب شده بود پیست روئینگی در گیلان احداث شود. در حال حاضر پیگیر آن هستیم تا این امر با کمک مسئولان امر محقق شود.


تاریخ: 1391/9/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: