برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

صعود گاز هرمزگان و آموزش و پرورش دورود به صدر جدول لیگ برتر ووشو جوانان

رقابتهای لیگ برتر ووشو جوانان با صعود گاز هرمزگان و آموزش و پرورش دورود به صدر جدول پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم و چهارم این رقابتها روز پنجشنبه در آکادمی ووشو برگزار شد که طی آن تیم های گاز هرمزگان و آموزش و پرورش درود با کسب امتیازات لازم به صدر جدول گروههای دوگانه صعود کردند. در هفته سوم هیات تهران 8 بر4 مقابل گاز هرمزگان نتیجه را واگذار کرد. آموزش و پرورش درود 7 بر5 مقاومت را از پیش رو برداشت،  گاز هرمزگان و خراسان رضوی هم به ترتیب برابر خوزستان و کرمانشاه صاحب پیروزی شدند.

در هفته چهارم نیز هیات تهران 7بر4 هیات اصفهان  را شکست داد، هیات خراسان رضوی مقابل زرین قزوین 6بر4 نتیجه را واگذار کرد و آموزش و پرورش درود 12بر صفر کرمانشاه را از پیش رو برداشت.

در جدول رده بندی گروه یک  گاز هرمزگان با 9 امتیاز و تفاضل 24+ صدرنشین شد. تهران با 7 امتیاز به رده دوم نزول کرد. اصفهان با 3 امتیاز سوم است و خوزستان هم با یک امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

اما در گروه دو چهار تیم شش امتیازی مکانهای اول تا سوم را در اختیار دارند. آموزش و پرورش درود با 6 امتیاز و تفاضل 14+ ،  زرین قزوین و خراسان رضوی با همین تعداد امتیاز و تفاضل 9+ بالای جدول ایستاده اند و مقاومت هم با 6 امتیاز و تفاضل صفر به رده چهارم نزول کرد و کرمانشاه هم بدون امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت.


تاریخ: 1391/9/17
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: