برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبری مهر/پنجمین دبیر برای تنیس روی میز طی سه سال/ زارع‌پور: این یکی ماندنی است!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: برای پنجمین بار طی سه سال گذشته که فدراسیون تنیس روی میز توسط محمد زارع پور اداره می‎شود، دبیر جدیدی برای این فدراسیون منصوب شده که البته زارع پور می‎گوید این دبیر ماندنی است و برای عملیاتی کردن برنامه‎های پنج ساله منصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان باقری سرپرست جدید دبیری فدراسیون تنیس روی میز است که روز دوشنبه بنا به حکم محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز به این عنوان منصوب شد تا این فدراسیون برای پنجمین بار طی سه سال گذشته دبیر جدیدی را در کادر اجرایی خود شاهد باشد.

سه سال و اندی پیش که محمد زارع پور به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد و بعد از آن در مجمع انتخاباتی با اکثریت آرا حکم ریاست گرفت، مهرداد علی قارداشی دبیر فدراسیون بود اما با استعفای وی تا کنون این فدراسیون موفق به همکاری دائم و مستمر با فردی به عنوان دبیر نشده است.

حمیدرضا ثمری خلج، غلامعباس سعیدی و امیر عمیدی افرادی بودند که طی این مدت به ترتیب به عنوان سرپرست دبیری منصوب شدند اما پیش از آنکه حکم دبیری آنها صادر شود، از ادامه همکاری با فدراسیون تنیس روی سرباز زدند تا اینکه احسان باقری به عنوان جدیدترین گزینه برای سرپرست دبیری منصوب شد.

در سوابق علمی و اجرایی سرپرست جدید دبیری فدراسیون تنیس روی میز هیچ نشانی از فعالیت در این رشته نیست با این حال رئیس فدراسیون تنیس روی میز با قاطعیت از صدر حکم دبیری برای احسان باقری در آینده‎ای نزدیک و قطعی بودن ادامه همکاری با وی خبر داده است.

محمد زارع پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در مورد اینکه چرا با گزینه‎های پیشین دبیری و سرپرست دبیری فدراسیون برای ادامه همکاری به توافق نرسیدیم، بعدا صحبت می‎کنم اما احسان باقری به عنوان سرپرست جدید دبیری منصوب شده است تا با وی همکاری دراز مدت داشته باشیم و به زودی هم حکم دبیری وی صادر می‎شود.

وی تاکید کرد: فدراسیون‎های ورزشی برای انتصاب اعضای جدید کادر اجرایی تابع آئین نامه‎های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان هستند. بر این اساس چند هفته فرصت لازم است تا استعلام‎های لازم برای صادر شدن حکم دبیری گرفته شود. تا آن زمان احسان باقری به عنوان سرپرست دبیری با فدراسیون همکاری خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه یک برنامه کلان پنج ساله را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: طی جلسات مختلف و با تواجه به سوابق کاری احسان باقری به این نتیجه رسیدیم که برای برنامه ریزی، عملیاتی کردن آنها، رسیدگی به سیستم ارزیابی و بهبود مستمر فرآیندها به منظور اجرای اثربخش برنامه‌های فدراسیون وی را به عنوان سرپرست دبیری منصوب کنیم.

"البته در سوابق کاری احسان باقری هیچ سابقه‎ای از فعالیت در ورزش تنیس روی میز دیده نمی‎شود. این موضوع مشکل ساز نخواهد شد"؟، زارع پور در پاسخ به این پرسش مهر گفت: نگاه سیستماتیک به ورزش اولویت اول ما برای همکاری با افراد در فدراسیون تنیس روی میز است. اصل کار ما همکاری با افراد برنامه ریز و برنامه محور است. در هر صورت احسان باقری به عنوان دبیر همکاری دائمی با ما خواهند داشت و در فدراسیون ماندنی هستند. به زودی و پس از طی شدن مراحل قانونی هم حکم وی صار می‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دارا بودن مدرک مدیریت و رهبری در ورزش، جانشین تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،
معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان ورزش شهرداری تهران، عضو شورای سیاست گزاری همایش ملی ورزش شهروندی، کارشناس رسمی دادگستری در امور ورزش و دبیر شورای راهبردی ورزش در سازمان ورزش شهرداری تهران جزو سوابق علمی و اجرایی سرپرست جدید دبیری فدراسیون تنیس روی میز است.


تاریخ: 1391/9/28
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: