برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در سالن هندبال؛سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور روز جمعه پیگیری می‌شود

هفته پایانی از دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور روز جمعه در سالن فدراسیون هندبال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت  این رقابت‌ها روز جمعه با 13 دیدار به پایان می رسد که طبق آن تیم ها سه بار رو در روی هم قرار می گیرند. در مرحله اول هیات کاراته گیلان استراحت دارد و صنعت برق هرمزگان به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود و  آوای رزم با تیم ابومسلم مشهد صدرنشین دیدار می کند.

در ادامه  شهید ستاری قرچک با دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه دارد و مقاومت بسیج با هیات کاراته آذربایجان شرقی رودرروی هم قرار می گیرند. اما در مرحله دوم که صنعت برق هرمزگان استراحت خواهد داشت، آوای رزم با هیات کاراته گیلان، شهید ستاری قرچک با مناطق نفت خیز جنوب، مقاومت بسیج با ابومسلم مشهد و هیات کاراته آذربایجان شرقی با دانشگاه آزاد اسلامی  پیکار می کنند.

در مرحله سوم جایی که آوای رزم استراحت دارد، شهید ستاری قرچک با صنعت برق هرمزگان، هیات کاراته آذربایجان شرقی با مناطق نفت خیز جنوب، مقاومت بسیج با هیات کاراته گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی با ابومسلم مشهد مقابل هم صف آرایی می کنند.

 دیدار معوقه تیم‌های مناطق نفت با دانشگاه آزاد اسلامی و تقابل ابومسلم مشهد با مقاومت و دانشگاه مهمترین بازیهای هفته پایانی دور رفت که بدون شک معادلات را در صدر جدول بر هم خواهد زد.

تا قبل از برگزاری هفته آخر، تیمهای ابومسلم مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند. 

جواد سلیمی، موسی جعفری، گودرز کمانگیر، پرویز رستم مهربان، سیروس یزدانی، سید رضا خادمیان، اکبر دهقان، محمد بهبودی، منوچهر حاجی محمدیان، اکبر خیری پور، رضا توپی، علی صاحبی، علیرضا کرمانی، محمد کاظمی، فرشاد مناف نژاد، حسن عباس زاده، هوشنگ جانمحمدی و جمشید زند  18 داورای هستند که قضاوت پیکارهای این هفته را برعهده خواهند داشت.
تاریخ: 1391/9/29
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: