برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:رفتار دوگانه باعث درگیری‌ها می‌شود/ تیم‌ها نه انتقاد پذیرند و نه همسو!

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اشاره به حاشیه‎هایی که هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال را تحت تاثیر قرار داد، گفت: اینکه تیم‎ها در زمینه مسائل فرهنگی همسو با فدراسیون و سازمان لیگ کار نمی‎کنند، باعث ایجاد این مشکلات می‎شود.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه همکاری تیم‌ها با فدراسیون در کاهش تنش‎های اخیر رقابت‎های لیگ برتر نقش بسزایی دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مشکل اینجاست بیشتر تیم‎های شرکت کننده در لیگ برتر انتقاد پذیر نیستند و نمی‎خواهند مشکلاتی که در میزبانی‎ها توسط هواداران‌شان یا از سوی بازیکنان‎‌شان ایجاد می‎شود، را بپذیرند.

وی تصریح کرد: در خیلی از مواقع وقتی سازمان لیگ یا کمیته انضباطی، تماشاگران یک تیم یا بازیکنانش را محکوم به بدرفتاری می‌کند، مسئولان آن تیم به جای انجام همکاری‌های لازم، انتقاد هم می‎کنند. همین رفتار دوگانه همیشه باعث درگیری‌های بعدی می‌شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تاکید کرد: در برخورد با بی‌اخلاقی‌‎ها این باشگاه‎ها هستند که ذینفع بوده و به همین دلیل خیلی از واقعیت‎ها را پنهان می‎کنند. طبق آئین‎نامه و مقررات با خاطیان برخورد کرده و حتی آنها را محروم می‎کنیم اما در این میان باشگاه‎ها چه می‏کنند؟ در ظاهر که هیچ کاری انجام نمی‎دهند جز محکوم کردن تصمیمات گرفته شده.

وی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی از سوی تیم‎ها در کاهش تنش‎ها و حاشیه‎های لیگ والیبال نقش زیادی دارد، خاطرنشان کرد: آیا تا حالا مسئولان تیمی اقدام به برگزاری نشست با تماشاگران، لیدرها و در صورت لزوم بازیکنان خود کرده‌اند تا با آنها در مورد مشکلات و حاشیه‌های تیم‎شان صحبت و تصمیم‌گیری کنند. اگر چنین کاری انجام شده صورت‌جلسه آن را بفرستند تا آن را رسانه‌ای کرده و اینگونه حمایت خود را اعلام کنیم.

پورحسن با اشاره به اینکه بیشتر تیم‎ها انتقاد پذیر و همسو با فدراسیون که نیستند، افزود: هفته گذشته در بندرعباس درگیری شد اما مسئولان آلومینیوم المهدی به جای اینکه تماشاگران و بازیکنان‎شان را محکوم کنند با فدراسیون تماس گرفته و می‎گویند مگر چه اتفاقی افتاده است؟ البته هستند افرادی مانند مسئولان پیشگامان کویر یزد که می‎گویند تنبیهات لازم را برای بازیکنان خاطی ما در نظر بگیرد.

وی با یادآوری اینکه رقابت‎های لیگ برتر در آغاز مرحله برگشت و طی دو هفته متوالی تحت الشعاع حاشیه‎‌های زیادی قرار گرفت، اظهار داشت: تا زمانیکه در برخورد با خاطیان، تیم‎ها با ما همکاری لازم را نداشته باشند شاهد این تنش‎ها خواهیم بود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان به مهر گفت: یکی از راه کارهایی که سازمان لیگ برای کنترل  حاشیه در لیگ برتر در نظر گرفته است، اعمال تشویق و تنبیه در کنار هم برای تیم‎هاست. بر این اساس همانگونه که با خاطیان برخورد کرده و آنها را محکوم می‌کنیم، برای تیم‎هایی هم که بسیاری از شئونات اخلاقی و انضباطی را رعایت کنند، تشویقاتی را در نظر خواهیم گرفت. این موضوع را هفته گذشته به صورت مکتوب به تمام تیم‎ها و هیئت‎های استانی اعلام کردیم.


تاریخ: 1391/10/2
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: