برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هفته سوم لیگ تنیس روی میز/پتروشیمی بندرامام برد و صعود کرد

هفته سوم رقابت‎های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‎های کشور با پیروزی تیم پتروشیمی مقابل دانشگاه آزاد و صعود این تیم در جدول رده بندی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‎های کشور جمعه شب با برگزاری سومین و آخرین دیدار از هفته سوم پیگیری شد. این دیدار میان دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد تهران در سالن اندیشه بندرامام برگزار شد که طی آن شاگردان پیمان حسنی مهمان خود را با نتیجه 5 بر 3 شکست دادند.

دو دیدار دیگر از هفته سوم رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگا‎ه‌های کشور صبح و عصر پنجشنبه گذشته برگزار شده بود. در چارچوب این دیدارها تیم بانک دی، صدرنشین رقابت‎ها مقابل نفت سپاهان به برتری 5 بر صفر دست یافت و پتروشیمی نوری بوشهر هم با نتیجه 5 بر3علیصدر همدان را شکست داد.

بدین ترتیب هفته سوم مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‎های کشور با تثبیت صدرنشینی بانک دی به پایان رسید. این تیم با 6 امتیاز و بدون باخت در صدر جدول رده بندی قرار دارد.  تیم پتروشیمی نوری بوشهر هم با برد این هفته خود پنج امتیازی شد در رده دوم باقی ماند و تیم پتروشیمی بندرامام هم با همین امتیاز از رده پنجم به رده سوم صعود کرد.

در جدول رده بندی تیم‎های دانشگاه آزاد و نفت سپاهان با چهار امتیاز و علیصدر همدان با سه امتیاز به ترتیب رده‎های چهارم، پنجم و ششم را در اختیار دارند. 


 
تاریخ: 1391/10/2
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: