برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فعلا جایی برای کاپیتان نیست/مجیدی چگونه قراردادش را با استقلال ثبت کرد/ مجوز مشروط قانونی است؟

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال در شرایطی در واپسین ساعات فصل نقل و انتقالات در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید که فهرست آبی پوشان جای خالی نداشت و مسئولان این باشگاه مجبور شدند قرارداد وی را مشروط ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات ماجرای بازگشت فرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان جدی تر از قبل مطرح و در نهایت منجر به بازگشت وی به جمع آبی پوشان شد. این اتفاق در شرایطی صورت گرفت که فهرست بازیکنان ثبت شده استقلال کامل بود و این باشگاه نمی توانست قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب گفت: پیش از اینکه قرارداد فرهاد مجیدی به ثبت برسد لیست تیم استقلال پر بود اما بر اساس توافقنامه ای که مسئولین باشگاه استقلال در خصوص جدایی "لیام ردی" از این باشگاه در اختیار سازمان لیگ قراردادند ما مجوز ثبت قرارداد فرهاد مجیدی را صادر کردیم.

وی درهمین خصوص افزود: این توافقنامه رسمی به امضای مدیرعامل باشگاه استقلال، مدیر برنامه های لیام ردی  و حتی امضا و اثر انگشت خود این دروازه بان استرالیایی نیز رسیده است. در این توافقنامه قید شده که باشگاه استقلال باید 84 هزار دلار به این بازیکن بدهد که تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: در حال حاضر این توافق نامه در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفته تا تسویه حساب کامل مالی با لیام ردی صورت گیرد. در صورتی که باشگاه استقلال اقدام به انجام چنین کاری نکند این توافقنامه جنبه اجرایی پیدا نکرده و مجوز بازی برای فرهاد مجیدی صادر نمی شود.

این توافق نامه در شرایطی به سازمان لیگ ارائه شده که بازیکن استرالیایی هنوز مطالباتش را از باشگاه آبی تهران دریافت نکرده و ابهاماتی در خصوص فسخ قرارداد وی وجود دارد. با این حال باشگاه استقلال هنوز مطالبات این بازیکن استرالیایی را پرداخت نکرده و مشخص نیست که این توافق نامه  مشروط از نظر قانونی صحیح است یا خیر؟

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران در این خصوص می گوید: زمانی که استقلالی ها برای ثبت قرارداد فرهاد مجیدی به هیات فوتبال آمدند لیست‌شان پربود اما آنها برای آنکه زمان نقل و انتقالات نیم فصل را از دست ندادند به سازمان لیگ اعلام کردند که به صورت توافقی قرارداد" لیام ردی" را فسخ کرده و در اسرع وقت پول این بازیکن استرالیایی را می دهند.

تیموری در همین خصوص افزود: رئیس سازمان لیگ نیز طی نامه ای به هیات فوتبال به صورت مشروط اجازه ثبت قرارداد فرهاد مجیدی را داد بنابراین تا زمانی که استقلالی ها با این بازیکن استرالیایی تسویه حساب نکنند، کارت بازی برای فرهاد مجیدی صادر نخواهد شد.

وی درپاسخ به این پرسش که استقلالی ها از نظر قانونی تا کی برای تسویه  حساب با ردی زمان دارند، تاکید کرد: طبق قانون استقلالی ها 72 ساعت وقت دارند تا در این خصوص اقدامات مقتضی را انجام دهند.

به این ترتیب باشگاه استقلال که روز شنبه قرارداد فرهاد مجیدی را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرده است، تا پایان روز سه شنبه فرصت دارد مطالبات دروازه بان استرالیایی اش را پرداخت کند در غیر این صورت کارت بازی برای مجیدی صادر نخواهد شد و باید دید تکلیف قرارداد او با استقلال چه می شود؟!


تاریخ: 1391/10/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: