برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

وزنه برداری معلولان - مالزی/نجات خواه قهرمان شد/ نصیری به مدال نقره رسید

کوالالامپور - دفتر منطقه‌ای خبرگزاری مهر در شرق آسیا: در سومین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری جانبازان و معلولین، ورزشکاران کشورمان موفق شدند یک مدال طلا و یک مدال نقره دیگر را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در کوالالامپور، علی نجات خواه قهرمان جوان کشورمان در وزن 60 کیلوگرم موفق شد مدال طلای این دوره از مسابقات را بدست آورد. این وزنه بردار جوان در حرکت اول با مهار وزنه 5/147 کیلوگرم، در حرکت دوم 5/152 کیلوگرم و در حرکت سوم وزنه 155 کیلوگرم با افتخار مدال طلای جهانی این وزن را بر گردن آویخت.

سعید نصیری دیگر وزنه بردار جوان کشورمان موفق شد به تربیت با مهار وزنه‌های 5/137، 5/142 و 150 کیلوگرمی مدال نقره وزن 60 کیلوگرم را بدست آورد. در این وزن "بطیر حسین" وزنه بردار جوان الجزایری در مقام سوم قرار گرفت.

این مسابقات بعدازظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و علی حسینی، روح اله رستمی و محمد عبدلی در وزن 5/67 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

رقابت‌های جهانی وزنه برداری معلولان با حضور 290 ورزشکار از 49 کشور جهان در سالن "تیتی وانگسا" ورزشگاه کوالالامپورمالزی برگزار می شود. تیم‌های جوانان و بزرگسالان معلول کشورمان تا به اینجای مسابقات موفق به کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز شده‌اند.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان چندی پیش با کسب 24 مدال ، عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی 2010 لیبی را از آن خود کرد.


تاریخ: 1389/5/5
موضوع: معلولان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: