برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تصویب طرح انتشار زندگینامه قهرمانان

مدیر روابط‌ عمومی صندوق حمایت مالی از قهرمانان و پیشکسوتان، از نهایی شدن تصویب طرح حمایت از انتشار زندگینامه قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش ایران در ماه‌های آینده خبر داد.-مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته پیشنهاد تامین منابع مالی برای انتشار و توزیع کتاب‌هایی که دربرگیرنده زندگینامه و خاطرات قهرمانان ملی باشند، توسط یکی از قهرمانان ووشو کشورمان به صندوق حمایت از پیشکسوتان رسید و این موضوع به صورت طرح در اختیار مدیریت صندوق قرار گرفت. 

واعظی با اشاره به انتشار چند زندگینامه از ورزشکاران کشورمان در سال‌های گذشته، گفت: طرح اختصاص بودجه برای انتشار زندگینامه قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشورمان از برنامه‌های اصلی صندوق برای سال جاری بود که متاسفانه هنوز بودجه‌‌ای برای این منظور در اختیارمان قرار نگرفته است. این پیشنهاد به صورت طرح همچنان در برنامه‌های سال جاری صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان گنجانده شده است و به محض تامین اعتبارات لازم، در ماه‌های آینده عملی خواهد شد.

وی اولویت صندوق حمایت از پیشکسوتان را پرداخت حقوق و مزایا به این قشر دانست و اضافه کرد: غیر از پرداخت حقوق ماهیانه، اعطای تسهیلات و ارایه خدمات درمانی و معیشتی و همچنین فراهم آوردن شرایط استفاده رایگان از اماکن ورزشی، سرفصل‌هایی‌اند که از سوی این صندوق برای پیشکسوتان ورزش کشور در نظر گرفته شده‌اند.
 
واعظی ضمن تشریح محدودیت‌های و مشکلات صندوق حمایت از پیشکسوتان برای تامین بودجه کافی، افزود: بیشترین فعالیت ما در زمینه کمک به حادثه دیدگان میادین ورزشی است. برای نمونه، می‌توان از کمک‌های این صندوق به مرحوم محسن پودنکی (کشتی‌گیر فقید تیم ملی ایران) اشاره کرد.
تاریخ: 1392/2/16
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: