برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب آموزش تنیس بار دیگر می‌آید

چاپ دوم کتاب «آموزش تنیس، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها» که سال 1390 برای نخستین بار از سوی انتشارات امید دانا روانه بازار کتاب شد، فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران منتشر خواهد شد.-کوروش امامی، مترجم کتاب «آموزش تنیس، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها» ‌با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کتاب از سوی فدراسیون تنیس آلمان منتشر شد که از سال 1388 ترجمه آ‌ن‌را آغاز کردم و دو سال بعد برگردان فارسی آن در کشورمان منتشر شد.

وی آموزش تنیس را کتابی مرجع برای مدرسان این ورزش نام برد و افزود: شمارگان چاپ نخست این کتاب سه هزار نسخه بود که یک سوم از آن از سوی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران از ناشر خریداری شد. در صورتی که فدراسیون تنیس از چاپ دوم آموزش تنیس هم حمایت کند، دست‌مان برای انتشار تازه این کتاب بازتر خواهد شد.

امامی با اشاره به افزایش قیمت کاغذ اضافه کرد: متاسفانه برای چاپ دوم این کتاب مشکلاتی داریم که گرانی کاغذ مهم‌ترین آن‌هاست. هرچند خرید هزار نسخه از آموزش تنیس سود چندانی برای ناشر نداشت اما در هرحال کمی از مشکلات مالی ما را برطرف کرد.

بازیکن سابق تیم جوانان تنیس استان فارس درباره ضرورت انتشار چاپ دوم آموزش تنیس گفت: فدراسیون تنیس این کتاب را به عنوان اثری مرجع به مدرسان و کارشناسان تنیس کشورمان معرفی و از آن در همه کارگاه‌های آموزشی در سراسر کشور استفاده می‌کند. ضمن این‌که آموزش تنیس با استقبال هیات‌های استانی هم مواجه و به این ترتیب نسخه‌های چاپ اول این کتاب نایاب شده است.

امامی درباره زمان انتشار چاپ دوم ترجمه‌اش گفت: به یقین چاپ دوم آموزش تنیس را منتشر خواهم کرد و به احتمال زیاد تا پایان سال جاری این کتاب برای دومین بار روانه بازار نشر خواهد شد.

چاپ نخست از کتاب «آموزش تنیس» سال 1390 در 11 فصل و 257 صفحه از سوی انتشارات «امید دانا»‌ منتشر شد. تجزیه و تحلیل انواع حرکات بازیکنان، آموزش همه ضربات، بررسی اشتباهات مهم بازیکنان هنگام بازی، نگاهی به تاکتیک‌های بازی دونفره و نظم و انضباط به سبک تنیس آلمانی، برخی از سرفصل‌های این کتابند.
تاریخ: 1392/3/24
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: