برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش شنا برای سومین بار خواندنی می‌شود

سومین چاپ کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب اثر انجمن شنای استرالیا طی چند روز آینده از سوی نشر علم و حرکت روانه بازار کتاب می‌شود. این اثر را حسین ذکایی به فارسی برگردانده است.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر در شش فصل به محتوای اصول ایمنی،‌ آشنایی با آب، مهارت‌های شناوری و جابه‌جایی، کاربرد اصول حرکت در آب، معرفی و آموزش شیرجه به نوآموزان و معرفی و آموزش شناهای همگانی می‌پردازد.

ایمنی در آب، رفتار صحیح و منطقی، اهداف شنا و برنامه‌ ایمنی در آب،‌ اولین تجربه،‌ ورود به آب، وسایل برای افراد مبتدی،‌ بازکردن چشم‌ها زیر آب، تمرینات نفس‌گیری، غوطه‌وری، پیشروی در‌آب،‌ آشنایی با قسمت‌های عمیق آب، بازی‌ها،‌ کاربرد اصول حرکت در انواع شنا، خطرات شیرجه، آموزش شیرجه برای ورود به آب، شناهای همگانی، اصول پایه شنا، شنای قورباغه، شنای پروانه و شنای پیش‌مقدماتی، از جمله مباحثی‌اند که مخاطبان، مربیان، متخصصان شنا در کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب می‌خوانند.

در بخشی از این نوشتار آمده است: «هدف از آموزش ایمنی در آب، افزایش توانایی شناخت افراد و مقابله با خطرات موجود در فعالیت‌های آبی و بهبود توانایی شنای آن‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی است. اصولا تمرینات ایمنی در آب، مهارت‌های اساسی شنا و نجات غریق باید در شرایط واقعی استخر آموزش داده شوند. با بالا بردن توانایی شنا و اطمینان افراد، باید شنا کردن در شرایط مختلف آبی تجربه شود. افراد باید اطمینان، لیاقت، شایستگی، استقامت و مهارت‌های اساسی شنا را توسعه و تقویت نمایند تا در شرایط دشوار دچار مشکل نشوند.»

سومین چاپ کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب با شمارگان یک هزار نسخه، در 187صفحه و به بهای 85 هزار ریال به زودی از سوی نشر علم و حرکت منتشر خواهد شد.
تاریخ: 1392/4/14
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: