برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پای کتاب به تاریک دره هم باز می شود

سرپرست هیات اسکی همدان با اشاره به افتتاح پیست اسکی روی چمن این استان، از راه‌اندازی موزه و کتابخانه تخصصی اسکی و کوهنوردی در مجموعه ورزشی تاریک دره همدان خبر داد.ایرج جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجموعه پیست اسکی استان همدان روز گذشته (جمعه، اول شهریورماه) همزمان با برگزاری مرحله نهایی لیگ کشور با حضور مقامات استانداری، فرمانداری و مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان در منطقه تاریک دره این شهرستان افتتاح شد. 

وی افزود: احداث ساختمان اداری آموزشی این مجموعه به پایان رسیده است و در نظر داریم با اتمام مراحل ساخت هتل پیست اسکی روی چمن تاریک دره، بخشی از ساختمان آن را به موزه و کتابخانه تخصصی اسکی و کوهنوردی استان همدان اختصاص دهیم. 

جباری درباره برنامه‌های آموزشی این هیات توضیح داد: هیات اسکی استان قرار است برای هزار نفر از دانش آموزان زیر 15 سال در مقاطع راهنمایی و ابتدایی، دوره‌های آموزش اسکی را برگزار کند و شرکت این کلاس‌ها به صورت رایگان خواهند بود. 

سرپرست هیات اسکی استان همدان در پایان گفت: حدود 40 درصد از کارهای احداث ساختمان هتل مجموعه ورزشی تاریک‌ دره به پایان رسیده است.
تاریخ: 1392/6/2
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: