برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«معلم درس تربیت بدنی» در بازار کتاب ورزشی دیده شد

کتاب «معلم درس تربیت بدنی» اثر عسکر ملکی بیرجندی که دهه سوم خدمت خود را در اموزش و پرورش می‌گذراند، به بازار نشر عرضه شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مخاطبان این کتاب دوره سه ساله نخست مقطع متوسطه، معلمان و مربیان مدارس محسوب می‌شوند.

این کتاب، شامل 9 فصل با عنوان‌های کلیات برنامه، در تدارک فرصت‌های یادگیری، مدرسه دوستدار ورزش، برنامه‌های ویژه، آمادگی جسمانی، رشته‌های ورزشی (بخش نخست)، رشته‌های ورزشی (بخش دوم)، فوق برنامه‌ها و ضمائم است.

مولف کتاب درس تربیت بدنی در مقدمه کتاب اشاره کرده است که با وجود تلاش هزاران معلم و مربی در زمینه ورزش، تربیت بدنی در آموزش و پرورش همچنان از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

در مقدمه، با اشاره به این شعار که المپیک 2020 دور نیست، بر ایجاد ارتباط میان کار و ورزش، ورزش و سلامت و همچنین  اهمیت نقش تربیت بدنی در دوره ابتدایی تحصیلی تاکید شده‌است.

عسکر ملکی بیرجندی که در برهه‌ای معاون دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتاب‌های درسی بوده و در کمیته تولید و تدوین برنامه درسی ملی  از آغازین مراحل آن حضور داشته، این کتاب را با رویکردی نیمه‌تجویزی تدوین کرده‌است.

چاپ نخست کتاب «معلم درس تربیت بدنی» با شمارگان یکهزار و یکصدنسخه، در 376 صفحه و به قیمت یکصد و پنجاه هزار ریال از سوی انتشارات مدرسه به چاپ رسیده‌است.  

تاریخ: 1392/9/13
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: