برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«فیزیولوژی ورزش برای افراد خاص» در نیمه راه ترجمه

هادی روحانی، مترجم و نویسنده حوزه تربیت بدنی، این روزها سرگرم ترجمه کتابی با عنوان «فیزیولوژی ورزش برای افراد خاص» است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این کتاب شامل 357 صفحه و 10 فصل است و به افراد خاص از جمله افرادی که بیماری‌هایی مثل دیابت و همچنین مشکلاتی نظیر کمردرد دارند، توصیه‌های ورزشی را ارایه کرده است.

روحانی که تاکنون در حوزه فیزیولوژی ورزشی چند عنوان کتاب را به بازار کتاب ورزشی فرستاده، این کتاب را هم بر اساس اهمیت موضوع، کاربردی بودن و نیازسنجی آن انتخاب کرده است.

کتاب «فیزیولوژی ورزش برای افراد خاص» چاپ سال 2009 انتشارات Churchill Livingstone elsevier است و تاکنون بیش از 50 درصد آن ترجمه شده است.

دکتر روحانی می‌گوید: «به نظر من، این کتاب یک اثر مکتوب منحصر به‌فرد است، چون فقط به تجویز برنامه ورزشی نپرداخته، بلکه وضعیت فیزیولوژیکی این افراد و بیماری آن‌ها را نیز بررسی کرده است.»

البته روحانی ترجمه این کتاب را با همکاری سه نفر از دیگر متخصصان این حوزه انجام می‌دهد و پیش بینی می‌شود که ترجمه این اثر مکتوب در فصل بهار سال 93 و اسکن و ترجمه عکس‌ها و ویرایش علمی و ادبی این کتاب نیز تا پایان تابستان سال آینده به اتمام برسد و این کتاب در روند چاپ قرار گیرد.
تاریخ: 1392/11/30
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: