برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عرضه 700 عنوان کتاب ورزشی خارجی در نشر علم و حرکت

مجموعه‌ای از کتاب‌های ورزشی به زبان لاتین از سوی انتشارت علم و حرکت در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار داده شده است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مجموعه شامل 700 عنوان کتاب به زبان انگلیسی است و در میان آن‌ها حتی آثار جدید مربوط به سال 2013 به چشم می‌خورد.

روبن شاهوردیان، مدیرمسوول انشارات علم و حرکت، در این باره گفت: این کتاب‌ها از سوی ناشران معتبر ورزشی جهان نظیر هیومن‌کینتیکس و مک‌گروهیل منتشر شده‌اند و نکته جالب این که علاقه‌مندان می‌توانند برای خریداری این آثار مکتوب، فقط قیمت پشت جلد این کتاب‌ها را بپردازند، در صورتی که اگر کسی بخواهد این آثار را از خارج از کشور تهیه کند، علاوه بر هزینه حمل و نقل، بایستی 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده کشور مبدا را نیز بپردازد.

این مکتوبات تخصصی حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی دربرگیرنده موضوعات متنوعی از جمله روانشناسی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آمار، کشش، بدنسازی، تغذیه، رفتار حرکتی، بیومکانیک، آزمون‌های تخصصی تربیت بدنی و کتاب‌های تخصصی رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، وزنه‌برداری و شنا است.

مجموعه 700 نسخه‌ای کتاب‌های لاتین حوزه تربیت بدنی و ورزش در دفتر نشر علم و حرکت به نشانی سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر، خیابان مقدم، پلاک 79 طبقه 3 به نمایش گذاشته شده است. /
تاریخ: 1392/12/12
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: