برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ديدار سرپرست فدراسيون گلف با استاندار خراسان رضوي

ورزش. سايرشته ها. گلف
تهران - كيكاووس سعيدي سرپرست فدراسيون گلف ايران به منظور گسترش اين رشته ورزشي با استاندار خراسان رضوي ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي فدراسيون گلف، در اين ديدار علاوه بر كيكاوس سعيدي و محمود صلاحي استاندار خراسان رضوي، افشين داوري مدير كل تربيت بدني اين استان و رييس و نايب رييس هيات گلف خراسان حضور داشتند اين جلسه با هدف توسعه و گسترش ورزش گلف در مشهد برگزار شد و در آن سرپرست فدراسيون گلف پس از ابراز تشكر از حمايتهاي استاندار نسبت به اين رشته ورزشي خواستار حمايت جدي تر مسولان استان نسبت به مرمت زمين‌هاي ميني گلف و پيگيري و احداث زمين گلف ورزشگاه ثامن مشهد شد.

محمود صلاحي استاندار خراسان نيز ضمن تاكيد بر همكاري همه جانبه، خاطرنشان ساخت : درحال حاضر از ايران به عنوان جوان‌ترين كشور دنيا ياد مي‌شود و مي بايست در اين راستا نگاه جدي تر و عميق تري نسبت به بسترسازي ورزشي براي جوانان اين مرز و بوم داشته باشيم كه توسعه ورزش گلف از مهمترين الويت‌ها در اين راستا بوده است.

وي افزود: اين رشته توانايي گسترش در بين جوانان را دارد و باعث جلوگيري از مشكلات جسماني ناشي از كم تحركي ميان آنها مي‌شود.

صلاحي همچنين يادآور شد: توسعه ورزش در روستاها نيز به عنوان اولين الويت تربيت بدني استان است كه مي‌توان با احداث زمين خاكي گلف در اين نقاط نيز اقدام كرد.

همچنين در اين جلسه مقرر شد تا تربيت بدني استان خراسان رضوي هرگونه همكاري با فدراسيون گلف را براي ساخت چمن مصنوعي استاندارد ورزشگاه ثامن مشهد انجام دهد.










تاریخ: 1389/5/10
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: