برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عصر امروز صورت گرفت؛ درخشش بانوان خراسان رضوي در مسابقات ورزش‌هاي دوگانه

اندازه قلم: عصر امروز صورت گرفت؛

درخشش بانوان خراسان رضوي در مسابقات ورزش‌هاي دوگانه

به گزارش خبرگزاري زنان "ایونا" ، در اين رقابت‌ها 188 ورزشكار در قالب 21 تيم به مدت دو روز در كرمانشاه با يكديگر به رقابت پرداختند.
در اين مسابقات تيم بانوان خراسان رضوي با حضور در رقابت‌هاي ورزش‌هاي دوگانه جوانان ايران موفق شد به مقام سوم دست پيدا كند.
در پايان اين مسابقات تيم استان فارس با يك ساعت و 54 دقيقه و 53 ثانيه به قهرماني دست يافت، تيم استان تهران با ركورد يك ساعت و 56 دقيقه و 38 ثانيه به نايب قهرماني رسيد و تيم استان خراسان رضوي با ثبت ركورد دو ساعت و دو دقيقه و يك ثانيه بر سكوي سوم ايستاد.
در بخش انفرادي اين رقابت‌ها نيز، مژگان كاوياني از فارس باركورد 37 دقيقه و 16 ثانيه اول شد، ماندانا دهقان منشادي از تهران با زمان 37 دقيقه و 30 ثانيه بر سكوي دوم ايستاد و مريم خراساني خاور از تيم خراسان رضوي نيز با ثبت زمان 37 دقيقه و 52 ثانيه به عنوان سومي اين دوره از مسابقات بسنده كرد.
مسابقات دوگانه بانوان در دو رشته دو و دوچرخه‌سواري و به صورت (دو - دوچرخه - دو) برگزار ‌مي‌شود كه مسافت مسابقه نيز در بخش جوانان سه كيلومتر دو ، 10 كيلومتر دوچرخه‌سواري و مجددا يك‌هزار و 500 متر به صورت دو برگزار مي‌شود.

کدخبر : 89072507

تاریخ: 1389/7/25
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی:
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: