برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوی متمرکز دوومیدانی کاران اوایل آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود

تیم ملی دوومیدانی کشورمان اعزامی به بازی‌های آسیایی گوانگجو پیش از اعزام به چین اردویی دو هفته‌ای را در تهران برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مرحله چهارم و نهایی مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور ترکیب نهایی دوندگان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی گوانگجو مشخص شد تا این نفرات از اوایل آبان‌ماه در یک اردوی متمرکز دو هفته‌ای در مجموعه آفتاب انقلاب تهران شرکت کنند.

از بین دوومیدانی کاران اعزامی به گوانگجو تکلیف ورزشکاران در دو ماده پرش طول و ارتفاع منوط به تصمیم نهایی کمیته فنی فدراسیون شده است. این کمیته طی روزهای آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

احسان حدادی و محمد صمیمی در ماده پرتاب دیسک، سجاد مرادی در مواد 800، 1500 و دوی امدادی، روح الله عسگری در ماده 110 متر بامانع، امین نیک‌فر در ماده پرتاب وزنه، ادوارد مانگاسار، رضا بوعذار و سجادهاشمی در مواد 400 متر و دوی امدادی، محمد محسن ربانی در ماده پرش با نیزه، هادی سپهرزاد در ماده دهگانه، مهدی روایی در ماده پرتاب نیزه، کاوه موسوی در ماده پرتاب چکش، کیوان قنبرزاده در ماده پرش طول، محمد ارزنده یا بهروز سیستانی در ماده پرش طول (به صورت مشروط)، مریم طوسی در مواد 100 و 200 متر، لیلا رجبی در ماده پرتاب وزنه، سپیده توکلی در ماده هفتگانه و لیلا ابراهیمی در 800 و 1500 متر حاضرین در این اردوی متمرکز هستند.

سیدمصطفی کریمی به عنوان رئیس فدراسیون و سرپرست تیم، عیدی علیجانی به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سرمربی، علیرضا رضایی به عنوان سرپرست، عبدالصادق گرگانی مربی دوها، "کیم بوخونسوف" به عنوان مربی پرتاب‌ها و آذردخت نیازاده به عنوان سرپرست بانوان و نصرت کردبچه مربی بانوان تیم دوومیدانی کشورمان را در بازی‌های آسیایی گوانگجو همراهی می کنند.

شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 21 آبان‌ماه تا 6 آذرماه در گوانگجو چین برگزار می‌شود.


تاریخ: 1389/7/26
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: