برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اکبرآبادی در همایش تکریم از ورزشکاران زن اعزامی به گوانجو اخلاق ورزشکاری تکمیل کننده شخصیت حرفه ای است

خبرگزاری بین المللی زنان "ایونا" : معاون ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی گفت : حضور ورزشکاران زن با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی حاکی از آن است که ما هیچ مانعی را برای عدم حضور نمی پذیریم .

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی خبرگزاری زنان ، مرضیه اکبر آبادی معاون ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در همایش تکریم از ورزشکاران زن اعزامی به گوانجو که ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد خطاب به ورزشکاران زن با اشاره به اینکه این بازی ها تنها یک بار در تاریخ اتفاق می افتد و تکرار پذیر نیست افزود : نحوه حضور ما به عنوان سفرای جمهوری اسلامی و نمایندگان زنان مسلمان در این مسابقات بسیار ارزشمند و قابل ملاحظه است .

وی با بیان اینکه اقتدار و منش و صلابت همراه با ایمان و اراده محکم ورزشکاران زن ما در این مسابقات بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد : قهرمانی در فن بخشی از افتخار آفرینی شماست اما مدال آوری برتر شما در عرصه اخلاق و منش مهم تر خواهد بود .

اکبرآبادی با اشاره به اینکه با گذشت 31 سال از انقلاب و بهره وری از ارزش ها و رشد اعتماد مردم به ورزشکاران در مسابقات ورزشی گوانجو در 13 رشته ورزشی بانوان حاضر خواهیم شد افزود : این ها نتیجه عزت و تلاش زن ایرانی و برنامه ریزی و همت متقابل مسئولان است .

معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در پایان با بیان این نکته که ما باید با حفظ  حجاب نشان دهیم که هیچ مانعی را برای حضور در عرصه های جهانی نخواهیم پذیرفت اظهارداشت : شرایط جهانی ورزش شرایطی عمومی برای زنان و مردان ورزشکار است اما ما فراتر از شرایط عمومی امتیاز می خواهیم .

وی همچنین با اشاره به اینکه سهم حق ورزشکاران زن در عرصه های ملی و بین المللی گرفتنی است خطاب به ورزشکاران بیان کرد : پس با غیرت و همت خود حق زن مسلمان را در مسابقات آسیایی گوانجو مطالبه کنید .

کدخبر : 89072720

تاریخ: 1389/7/27
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: