برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست فدراسيون گلف : صعود چهار پله‌اي در گلف جهان پس از غيبت ‪ ۹‬ساله به دست آمد

ورزش. سايررشته ها. گلف
تهران - سرپرست فدراسيون گلف ايران گفت: تيم ملي ايران پس از ‪ ۹‬سال غيبت در مسابقات جهاني در پيكارهاي آرژانتين چهار پله صعود داشت.

كيكاووس سعيدي روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا خاطرنشان كرد: مسوولان فدراسيون جهاني از حضور تيم ايران در مسابقات قهرماني گلف جهان بسيار شادمان شدند چراكه غيبت ‪ ۹‬ساله باعث شده بود تا فعاليت‌هاي گلف ايران را تمام شده تلقي كنند.

وي افزود: حتي قرار بود كمك‌هاي مالي فدراسيون جهاني به ايران به دليل عدم حضور در مسابقات جهاني قطع شود كه از اين امر جلوگيري كرديم.

سعيدي يادآور شد: بولتني از برنامه‌ها و عملكرد فدراسيون در چند ماه اخير به مسوولان فدراسيون گلف ارايه كرديم كه مورد قبول آنها قرار گرفت و قرار شد كمك‌هاي آنان به فدراسيون ايران براي چهار سال آينده هم ادامه داشته باشد.

سرپرست فدراسيون گلف ايران خاطرنشان كرد: همچنين يك مدرس تراز اول خارجي در ابتداي سال ‪ ۲۰۱۱‬ميلادي با هزينه‌هاي مركز توسعه گلف جهان در ايران حضور مي‌يابد و سپس يكي از مرييان ايراني براي گذراندن آخرين دوره‌هاي جهاني اعزام مي‌شود كه تمامي هزينه‌هاي آن برعهده كميته توسعه جهاني گلف است.

وي در خصوص حضور تيم ايران در مسابقات جهاني آرژانتين افزود : ‪ ۹‬سال قبل كه تيم ايران در مسابقات جهاني حضور يافت و آخر شد ، افراد ديگري در فدراسيون فعاليت داشتند اما امسال تنها با چند ماه تمرين، نتايج بهتري را كسب كرديم.

سعيدي خاطرنشان كرد: تيم ملي ايران ‪ ۳‬مرحله اردو در تهران و يك مرحله در تركيه برگزار كردند و در پيكارهاي بين‌المللي تركيه هم حضور داشتند .

وي افزود: خوشبختانه در مسابقات جهاني نسبت به آخربن حضورمان چهار پله صعود كرديم و تيم‌هاي همچون كرواسي و بلغارستان پايين تر از ايران قرار گرفتند.

سرپرست فدراسيون گلف ادامه داد: حتي مسوولان فدراسيون جهاني اين پيشرفت را پس از غيبت ‪ ۹‬ساله در مسابقات جهاني و امكانات كمي كه در ايران داريم به ما تبريك گفتند.

سعيدي تاكيد كرد كه اين نتايج بارقه‌هاي اميد را در ما به وجود آورد تا بتوانيم با تلاش بيشتر در سالهاي آينده با برنامه اصولي دراز مدت به شرايط مناسبي برسيم و در جهان صعود بيشتري داشته باشيم.

وي افزود : ما به دنيال ايجاد شرايطي هستيم تا عقب افتادگي گلف ايران به دليل غيبت ‪ ۹‬ساله در مسابقات جهاني را جبران كنيم.

سعيدي در مورد عزام پسرش به عنوان مترجم تيم ملي به آرژانتين يادآور شد:
وي فوق ليسانس مترجم زبان انگليسي و مدرس اين رشته است.

سرپرست فدراسيون گلف گفت: وي در حال حاضر دبير كميته روابط بين‌المللي فدراسيون كونگ فو است و پيش از اين هم رياست كميته روابط بين‌المللي كاراته را برعهده داشته است و با ماموريت ‪ ۱۰‬روزه از كونگ فو به عنوان مترجم با تيم ملي گلف به مسابقات جهاني آمد و هيچ گونه حق الزحمه‌اي هم دريافت نكرد.

وي ادامه داد: ما در آرژانتين اجلاس سنگين فدراسيون جهاني، جلسات مختلف با روساي آسيايي و جهاني و همچنين كلاس‌هاي آموزشي را داشتيم كه پسرم به عنوان مترجم در تمام آنها بدون دريافت حق الزحمه حضور يافت .

سعيدي گفت كه علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني و همچنين تركاشوند رييس شركت توسعه تجهيز با واگذاري زمين گلف مجموعه انقلاب به فدراسيون موافقت كرده‌اند كه به اين ترتيب مي‌توانيم برنامه‌هاي خود را بهتر از قبل دنبال كنيم.


تاریخ: 1389/8/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: