برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رييس فدراسيون ورزش ناشنوايان: رتبه پنجم المپيك ناشنوايان براي كشورمان هدف‌گذاري شده است

ورزش. هيات ورزش ناشنوايان. انتخابات. بانوان
سنندج - رييس فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان كشورمان با بيان اين كه نياز به تلاش بيشتري براي افزايش سهم ايران در المپيك ناشنوايان هست گفت:هدف گذاري ما در المپيك ناشنوايان دست يابي به رتبه پنجم اين رقابت هاست.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا، كاظم نظم ده در آيين انتخابات رييس هيات فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان كردستان در سنندج مركز اين استان افزود : تا به حال اعزام برون مرزي در حوزه ورزش بانوان ناشنوا نداشته‌ايم و اولين اعزام اواخر امسال انجام مي‌شود.

وي گفت: براي گسترش فعاليت ورزش بانوان ناشنوا تلاش مي‌كنيم و در اين راستا ‪ ۳۰‬تا ‪۴۰‬درصد از اعتبارات ورزش ناشنوايان در حوزه بانوان هزينه خواهد شد.

نظم ده ادامه داد: با توجه به شناختي كه از قابليت‌ها و استعدادهاي جوانان و همچنين موقعيت آب و هوايي استان كردستان دارم اين استان مي تواند در چند رشته ورزشي مركزيت را در كشور به دست گيرد.

رييس فدراسيون ناشنوايان كشور گفت: كار با معلولان و ناشنوايان نيازمند عشق، ايثار و علاقه است و منافع مادي در آن جايي ندارد.

نظم ده با اشاره به تحولات صورت گرفته در فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان افزود: نگاه به فدراسيون ناشنوايان نبايد همچون ديگر فدراسيون‌ها باشد و در اين راستا سياست‌هاي جديد در فدراسيون به كارگيري نيروي انساني است كه براي ورزش ناشنوايان دلسوخته باشند و حرمت و كرامت آنان را حفظ كنند.

وي با بيان اين كه سازمان تربيت بدني و فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان به تنهايي نمي‌توانند مشكلات مربوط به اين حوزه را حل كنند از ديگر سازمان ها ازجمله آموزش و پرورش، هلال احمر و بهزيستي خواست در اين زمينه آنها را ياري دهند.

نظم ده گفت: ورزش در عين اين كه در يكپارچگي اجتماعي، استقلال و توانبخشي براي همه تاثيرگذار است بر معلولين، نابينايان و ناشنوايان اثربخشي بيشتري دارد.

وي از اصحاب رسانه خواست مردم را با رشته‌هاي ورزشي ناشنوايان، مشكلات و پيشرفت‌هاي آنان بيشتر آشنا كنند.

وي گفت: در سال جاري تعداد رشته‌هاي قهرماني فعال در فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان به ‪ ۱۳‬رشته رسيده است.

در اين نشست با راي‌گيري از اعضاي مجمع هيات ورزش‌هاي ناشنوايان كردستان ، سيد صباح قريشي تنها نامزد اين سمت با ‪ ۱۶‬راي از مجموع ‪ ۱۷‬راي براي مدت چهار سال به عنوان رييس اين هيات انتخاب شد.

قريشي به برنامه‌هايي كه در آينده به عنوان رييس هيات در پيش خواهد گرفت اشاره كرد و گفت: با توجه به اين كه اين هيات در شهرستان‌هاي استان فعاليت كمتري دارد، تقويت رشته‌هاي فعلي و راه اندازي رشته‌هاي جديد در هيات‌هاي شهرستان ورزش‌هاي ناشنوايان از برنامه‌هاي هيات خواهد بود.

مدير كل تربيت بدني استان كردستان نيز در اين نشست آمادگي اين اداره را براي ميزباني ورزش‌هاي ناشنوايان اعلام كرد.

فرهاد عبداللهي افزود: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته هيات ورزش‌هاي ناشنوايان مي‌تواند از استخر و مجموعه ورزشي ‪ ۲۲‬گولان كه در اختيار هيات جانبازان و معلولين قرار دارد استفاده كند.


تاریخ: 1389/9/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: