برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
ایرانی‌های شارلروا بدشانس بودند؛

دروازه‌بان فرانسوی سد راه گلزنی حسین‌زاده و قلی‌زاده

شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود به برتری ارزشمند مقابل تیم آنتورپ رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته پانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا در حالی که امیرحسین حسین زاده را در ترکیب ابتدایی و علی قلی زاده را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در استاد دو پایس مقابل رویال آنتورپ رده دومی قرار گرفت.

امیرحسین حسین زاده که سومین حضور ثابت و متوالی خود در ترکیب شارلروا را تجربه می کرد و انگیزه زیادی برای زدن دومین گل فصل خود در ژوپیر لیگ بلژیک داشت، در دقیقه ۱۴ با یک شوت فنی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ژان بوته، دروازه بان فرانسوی آنتورپ مانع از این اتفاق شد.

شارلروا در دقیقه ۳۵ به گل اول بازی رسید و در نیمه دوم با مدیریت بازی و برنامه روی ضدحملات سعی کرد دوباره دروازه آنتورپ را تهدید کند که این کار را یکبار دیگر توسط دیگر ملی پوش ایرانی خود انجام داد.

علی قلی زاده که برخلاف هفته گذشته در ترکیب ابتدایی شارلروا مقابل آنتورپ قرار نگرفته بود، در دقیقه ۸۸ این مسابقه جانشین امیرحسین حسین زاده شد و نزدیک بود در وقت های اضافه گلزنی کند که بازهم گلر فرانسوی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

ژان بوته که فصل گذشته اجازه نداد علیرضا بیرانوند در آنتورپ فرصت بازی به دست بیاورد، در دقیقه ۴+۹۰ مسابقه با شارلروا، شوت تماشایی علی قلی زاده را از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا شکست تیمش سنگین تر نشود.

شارلروا در حضور ۸۸ دقیقه ای حسین زاده و بازی تعویضی قلی زاده، به طلسم ناکامی هایش طی چهار هفته گذشته ژوپیر لیگ که یک مساوی و سه شکست داشت، پایان داد و در نهایت به پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل آنتورپ رسید تا ۱۹ امتیازی شود و به رده یازدهم جدول صعود کند.

حسین زاده در هشتمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ علی رغم حضور موثر در زمین در گلزنی ناکام ماند و قلی زاده هم برای زدن دومین گل خود در چهاردهمین بازی این فصل سد ژان بوته را مقابل خود داشت.

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/9
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: