برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گنجویی: هدفمند و با برنامه حرکت می‌کنیم/ نمایندگان ایران قهرمان تور تنیس آسیا شدند

تهران- ایرنا- نایب رییس فدراسیون تنیس گفت: مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال به میزبانی کرمان برگزار شد که در نهایت سام عطاران و سارینا داوری موفق ...

به گزارش ایرنا،  فریده اشرف گنجویی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری رقابت های تور تنیس آسیا اظهارداشت: این مسابقات با حضور بازیکنان کمتر از ۱۴ سال برگزار شد که طی آن ۲۹ تنیسور در بخش پسران و ۱۳ بازیکن در بخش دختران به میزبانی هیات تنیس کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت سام عطاران و سارینا داوری موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات از امکانات کرمان بازدیدی داشتم که با توجه به زیرساخت های مناسب قرار شد مسوولان استان با هدف برگزاری هر چه بیشتر مسابقات بین المللی برای سال ۲۰۲۳ میلادی، با آماده سازی بهتر امکانات و تجهیزات لازم درخواست های خود را به فدراسیون ارائه کنند.

او خاطر نشان کرد: مسابقات تنیس کمتر از ۱۴ سال کرمان با کیفیت بالایی برگزار شد و امیداواریم در آینده شاهد برگزاری مسابقات متعدد بین المللی در این استان باشیم.

نایب رییس فدراسیون با بیان اینکه این مسابقات فرصتی برای ارزیابی بازیکنان تیم های ملی بود تصریح کرد: همزمان با برگزاری این مسابقات سرمربیان تیم های ملی کمتر از ۱۲ سال معرفی شدند که هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم دختران و امیر حسین اسفندیاری به عنوان سرمربی تیم پسران در این سمت فعالیت  خواهند کرد،  همچنین تور تنیس آسیا این فرصت را برای مربیان تیم های ملی ایجاد کرد تا بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اعزام تیم های ملی به مسابقات برون مرزی، در نظر داریم اردوهای آماده سازی را بر اساس برنامه پیشنهادی مربیان تیم های ملی برنامه ریزی کنیم و حضور مربیان در مسابقات کرمان، اولین گام از این برنامه است.  

منبع: ایرنا
تاریخ: 1401/8/18
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: