برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
واکنش‌های توئیتری به انتقال کریس به النصر عربستان:

رونالدو بالاخره پذیرفت فوتبالش تمام شده‌است

خیلی ها معتقدند که عقد قرارداد با النصر، پایان دوران حرفه ای فوق ستاره پرتغالی است.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران در شبکه های اجتماعی از تصمیم کریستیانو رونالدو برای امضای قرارداد خیره کننده با النصر انتقاد کردند و مدعی شدند که دوران حرفه ای این مهاجم دیگر به پایان رسیده است.

پس از اینکه گمانه زنی های بسیاری در خصوص احتمال پایان کار رونالدو در فوتبال اروپا مطرح شده بود، این بازیکن 37 ساله در نهایت قراردادی به ارزش 175 میلیون پوند در سال با تیم النصر عربستان امضا کرد.

بسیاری از هواداران فوتبال به سرعت به این خبر واکنش نشان داده و این تصمیم را پایان کار فوق ستاره پرتغالی در دنیای فوتبال دانستند. این چیزی است که تقریبا اکثر آنها موافق هستند. یکی از هواداران توئیت کرده است: "خیلی عجیب نیست که بگوییم دوران حرفه ای رونالدو رسما به پایان رسید."

1786450

یکی دیگر از کاربران توئیتر با ابراز تعجب از خبر انتقال دارنده پنج توپ طلا به فوتبال عربستان نوشت: "رونالدو در عربستان سعود؟!؟ او واقعا تمام شد..."

رونالدو در دومین مقطع حضورش در یونایتد با مشکلات و حواشی بسیاری مواجه شد و مصاحبه با پیرس مورگان پایانی بر این دوران کابوس وار بود که به پایان زودهنگام همکاری طرفین انجامید. یک نفر دیگر در مورد این تصمیم کریس توئیت زده است: "رونالدو بالاخره پذیرفت که دوران فوتبالش به پایان رسیده است. اما آیا هواداران او هم این را قبول می کنند؟"

1786448

کاربر نوشته است: "بله رونالدو تمام شد..."
یکی دیگر نوشته است: "رونالدو اکنون دیگر واقعا تمام شد..."

1786449

یک کاربر هم با به سخره گرفتن تصمیم رونالدو همراه با یک شکلک خنده توئیت زده است: "رونالدو به یکی از بدترین تیم های لیگ عربستان می رود!"

البته در این میان هوادارانی هم بودند که در ساعت اولیه نهایی شدن انتقال رونالدو به النصر، ترجیح دادند از افتخارات و دستاوردهای بزرگ او صحبت کنند؛ مثل این کاربر که همراه با شکلک بز (تاکیدی بر اسطوره بودن کریس) نوشته است: "حضور رونالدو در النصر قطعی شد، بخاطر همه خاطرات خوب، مرسی CR7 ."

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/10/10
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: