برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

محتشمی در گفتگو با مهر:خبر برکناری‌ام شایعه است!

رئیس برکنار شده فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به خبر برکناری‌اش از این مجموعه گفت: این خبر شایعه است!

احمد محتشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبر برکناری‌اش از این فدراسیون گفت: ریاست چهارساله من تمام شده است اما این خبر را نشنیده‌ام و این خبر یک شایعه است. این خبر هم از دروغ ‌های همان اهالی منتقد ژیمناستیک است!

وی در خصوص جلسه روز گذشته خود در سازمان تربیت‌بدنی خاطرنشان کرد: جلسه خوبی برگزار شد و عملکرد تیم ملی در تمامی ابعاد انفرادی و تیمی با بازیهای آسیایی دوحه قطر مقایسه شد و پیشرفت‌ها در قالب آمار و ارقام به سازمان تربیت بدنی ارائه گردید.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: پیشرفت ژیمناستیک تنها به کسب مدال و عنوان برنمی‌گردد که بخواهیم نقطه ضعف یا قوت این رشته را در این مسئله بدانیم. در این چهار سال کارهای بزرگی در این رشته انجام شده و رشته ‌ای مختلفی چون ایروبیک، ژیمناستیک هنری که خود شامل چندین اسباب و شاخه می‌شود، آکروژیم و ترامپولین فعالیت خود را ادامه یا آغاز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ژیمناستیک را نباید تنها از یک بعد رشته هنری دید باید در تمام ابعاد آن را بررسی کرد.

صبح امروز یکشنبه طی حکمی از سوی سازمان تربیت بدنی، جعفر درویش زاده به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک منصوب شد. پیش از این احمد محتشمی به مدت 4 سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت و به تازگی دوره 4 ساله ریاست وی به پایان رسیده بود.


 امانت دار
تاریخ: 1389/10/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: