برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
درویش فرصت خواست؛

اختلاف بیرانوند و پرسپولیس«صفر»شد/شرط شماره یک برای تمدید قرارداد

باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش میزان طلب علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات اعضای این تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس تاکنون نزدیک به ۸۴ درصد از قرارداد فصل گذشته علیرضا بیرانوند را پرداخت کرده است اما باز هم با نامه شکایت دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران در خصوص عدم دریافت مطالبات فصل جاری روبرو شد.

بیرانوند زمانی که دریافتی اش حدود ۷۵ درصد بود نسبت به عدم تحقق خواسته های مالی اش از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد تا همین امر ناراحتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه را در جلسه امروز با مدیر برنامه های داخلی بیرانوند به همراه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از طریق مدیر برنامه های بیرانوند میزان مطالبات او را که حدود ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است را بررسی کرد که اختلافی چند صد میلیونی به وجود آمده است اما مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه خیال بیرانوند را راحت کند میزان این اختلاف را صفر دانست و عنوان کرد طبق تعهدات فصل گذشته پول این بازیکن را تمام و کمال قبل از شروع فصل آینده پرداخت می کند.

این در حالی است که مدیربرنامه بیرانوند خواستار تأمین مالی زودهنگام باقیمانده قرارداد فصل گذشته این بازیکن شده است که در حال حاضر از عهده باشگاه خارج است.

بیرانوند که پیشنهاد قابل توجهی از لیگ عربستان و قطر دارد، شرط تمدید قرارداد با پرسپولیس را دریافت تمام و کمال مطالبات خود دانسته است. این در حالی است که درویش قصد دارد باقیمانده پول قراردادهای فصل گذشته (غیر از پاداش های قهرمانی) را تا ۱۵ تیرماه پرداخت کند و پاداش های قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را تا قبل از شروع بازی های فصل پیش رو بدهد.

نکته قابل توجه پس از پایان جلسه امروز رفتار مدیر برنامه های داخلی بیرانوند بوده است که برای تحت فشار قرار دادن درویش قصد دارد از طریق فضای مجازی موضوع را پیچیده جلوه دهد. حال باید دید درویش می تواند در بازه زمانی کوتاه تری طلب نزدیک به هشت میلیارد تومان بیرانوند را به او پرداخت کند یا این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران تصمیم جدیدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس خواهد گرفت.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/3/24
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: