برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس هیات کشتی همدان: برای جلب رضایت کشتی دوستان در لیگ برتر شرکت کردیم

ورزش. کشتی. لیگ برتر
همدان - رییس هیات کشتی همدان گفت: برای دلخوشی کشتی دوستان و ایجاد شور و نشاط از تماشای مسابقات لیگ برتر در این عرصه تیمداری کردیم.

جلال صابریون روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: رفتن کشتی گیران شاخص همدانی به تیم نفت تمام معادلات کادر فنی برای بستن یک تیم مقتدر و مدعی را برهم زد، ولی با این وجود به احترام تماشاگران و به خواست مسوولان از لیگ برتر کناره‌گیری نکردیم.

وی اضافه کرد: جذب کشتی گیران در حداقل زمان ممکن صورت گرفت و کادر فنی براساس داشته‌های موجود اقدام به جذب نفراتی کرد که به لحاظ آمادگی و تجربه حضور در لیگ برتر در اولویت بودند.

صابریون تصریح کرد: باعث افتخار است که کشتی استان همدان در جایگاهی قرار گرفته که کشتی گیر به دیگر استان‌ها صادر می‌کند. بدیهی است در صورت قهرمانی نفت نیز عیار کشتی همدان بیش از گذشته نمایان می‌شود.

وی گفت: تیم نفت با صادق گودرزی، جمال میرزایی و سعید ابراهیمی هر سه کشتی گیر همدانی توانسته حضوری مقتدرانه در لیگ برتر داشته باشد و افتخار می‌کنیم که این سه کشتی گیر شاخص استان در ردیف بهترین‌های کشور هستند.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر تیم شهدای ملایر نیز حضور مطلوبی در لیگ برتر داشته و به عنوان یکی از دو نماینده کشتی استان در لیگ توانسته افتخار آفرین باشد.

وی یادآور شد: امروزه استان همدان به عنوان قطب اصلی کشتی کشور زبانزد همه است و بنابراین استقبال تیم‌های متمول از کشتی گیران شاخص همدانی، امری طبیعی به شمار می‌رود.









تاریخ: 1389/10/30
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: