برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«راهنمای کلاس‌بندی عقب‌مانده‌های ذهنی» در راه است

کتاب «راهنمای کلاس‌بندی عقب‌مانده‌های ذهنی» به زودی از سوی انتشارات بامداد کتاب منتشر خواهد شد. مولف در این اثر به بررسی انواع عقب‌ماندگی‌های ذهنی و چگونگی کلاس‌بندی آنها در حوزه ورزشی پرداخته است._به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دکتر یحیی سخنگویی، مینا کاکاوند و مهسا سخنگویی، مولفان کتاب «راهنمای کلاس‌بندی عقب‌مانده‌های ذهنی» را تشکیل می‌دهند که در چهار فصل اصلی به تعریف عقب‌ماندگی ذهنی، تشخیص افتراقی عقب‌ماندگی ذهنی و نحوه کلاس‌بندی عقب‌ماند‌ه‌های ذهنی پرداخته‌اند.

مخاطب با مطالعه این اثر که به سفارش و همکاری فدراسیون جانبازان و معلولین کشور به رشته تحریر درآمده است، با علل عقب‌ماندگی ذهنی و مشخصات و ویژگی‌های عقب‌مانده‌های ذهنی آشنا می‌شود.
عقب‌ماندگی ذهنی خفیف، عقب‌ماندگی ذهنی متوسط یا تعلیم‌‌پذیر، عقب‌ماندگی ذهنی شدید و عقب‌ماندگی ذهنی عمیق، از دیگر عناوینی‌اند که مولف در بخش‌های جداگانه از این کتاب به توضیح و تشریح هر یک از آنها پرداخته است.

همچنین مخاطب با مطالعه این نوشتار با تاثیرات ورزش بر روی معلولان عقب‌مانده ذهنی و انواع رشته‌های ورزشی که افراد عقب‌مانده ذهنی می‌توانند در آنها شرکت کنند نیز آشنا می‌شود.

چاپ نخست کتاب «راهنمای کلاس‌بندی عقب‌مانده‌های ذهنی» اثر مشترک دکتر یحیی سخنگویی، مینا کاکاوند و مهسا سخنگویی در شمارگان 1000 نسخه و 88 صفحه از سوی انتشارات بامداد کتاب به زودی منتشر و راهی بازار نشر خواهد شد.
تاریخ: 1389/11/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: