برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی ذوب آهن کرمانشاه : نماینده مشهد را قاطعانه شکست می‌دهیم

ورزش. د اخلی. کشتی
کرمانشاه - سرمربی ذوب آهن کرمانشاه با اشاره به پیکار حساس این تیم برابر تعاونی اعتباری مشهد گفت : کشتی گیران کرمانشاهی با شکست قاطعانه نماینده مشهد به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند.

محمد حسن محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد :
این مسابقه برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و امیدوارم تیمی که برنده میدان می‌شود ذوب آهن کرمانشاه باشد.

وی با بیان اینکه کشتی گیران ذوب آهن پس از برتری قاطعی که مقابل شهدای الوند همدان کسب کردند از روحیه بالایی برخوردارند، یادآور شد : با توجه به نمایش خیره‌کننده کشتی گیران ما مقابل تیم همدان امیدواری‌ها برای موفقیت در بازی آخر بسیار افزایش یافته است.

محبی در ادامه با اعلام اینکه تک تک کشتی گیران به خوبی از اهمیت مسابقه برابر تعاونی اعتباری امید مشهد با خبر هستند، ادامه داد: با این وجود و در جلسات مختلف تمرینی بارها در خصوص مهم بودن دیدار مقابل مشهد با کشتی گیران گفت و گو شده است و از لحاظ روحی و روانی نیز آن‌ها را آماده این مسابقه کرده ایم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی کشورمان افزود : در عین حال نمی‌توان از قدرت تیم تعاونی اعتباری امید مشهد نیز غافل بود و هم این که آنها هم اکنون روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود از این گروه نسبت به ما دارند خود دلیلی بر این ادعا است.

محبی تاکید کرد : تیم ذوب آهن اگر می‌خواهد خود را در جمع چهار قدرت کشتی کشور ببیند هیچ راهی جز شکست سنگین تیم مشهد با یکی از نتایج شش بر یک همراه با یک ضربه فنی و یا هفت بر صفر را ندارد .

وی افزود: در مسابقه برابر تعاونی اعتباری مشهد روی تک تک کشتی گیران خود حساب باز کرده‌ایم و امیدوارم بتوانند با غیرت و تعصب همیشگی اشان شکست سنگینی را به نماینده مشهد تحمیل کنند.

محبی در پایان ضمن قدردانی از مردم کشتی دوست کرمانشاه که در مسابقات قبلی به خوبی این تیم را تشویق کرده بودند از آنها خواست در پیکار برابر نماینده مشهد هم کشتی گیران ذوب آهن را تشویق و زمینه صعود تیم خود را فراهم کنند.

تیم‌های کشتی ذوب آهن و تعاونی اعتباری مشهد فردا -دوشنبه - ساعت ‪ ۱۷‬در سرسرای شهید بهشتی ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف هم می‌روند.






تاریخ: 1389/11/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: