برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تمرین میدانی و بدنسازی نوجوانان کشتی آزاد ایران

ورزش. کشتی آزاد. نوجوانان. تمرین و اردو
تهران - نوجوانان ‪ ۱۶‬و ‪ ۱۷‬سال کشتی آزاد ایران که نخستین مرحله اردوی آمادگی خود را از روز شنبه در مجموعه ورزشی برق تهران آغاز کرده اند، بعدازظهر امروز/یکشنبه/ به تمرین پرداختند.

به گزارش ایرنا، کشتی گیران آزادکار نوجوان کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقه‌های کشتی قهرمانی نوجوانان ‪ ۱۶‬و ‪ ۱۷‬سال آسیا و جهان در سال ‪ ۲۰۱۱‬آماده می‌کنند، بعدازظهر امروز در دومین جلسه تمرین خود، تمرینات میدانی و بدنسازی را در برنامه کاری خود داشتند.

این تمرین زیرنظر اعضای کادر فنی جدید تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران از جمله محمد طلایی سرمربی تیم برگزار شد.

کشتی گیران آزادکار نوجوان کشورمان روز شنبه در نخستین روز اردوی خود به نرمش عمومی و مرور فن پرداختند.

این کشتی گیران، فردا/دوشنبه/ به مرور فنون مختلف و همچنین تمرین کشتی می پردازند.

طبق گفته محمد طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران، عیار و میزان توانایی‌های کشتی گیران شرکت‌کننده در اردوی مرحله نخست مورد شناسایی قرار خواهد گرفت و مربیان به بررسی نقاط ضعف هر یک از آنان خواهند پرداخت همچنین در دومین روز اردو، یک کشتی گیر نوجوان از استان آذربایجان غربی به نام امین جلالت به اردو دعوت شد.

لازم به ذکر است، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران به منظور شرکت در مسابقه‌های کشتی قهرمانی نوجوانان ‪ ۱۶‬و ‪ ۱۷‬سال آسیا و جهان در کشورهای تایلند و مجارستان از روز شنبه ‪ ۱۶‬بهمن ماه با حضور ‪۴۲‬ کشتی گیر در مجموعه ورزشی برق تهران آغاز شده است.

این مرحله از اردو تا روز ‪ ۲۸‬بهمن ماه ادامه خواهد داشت.








تاریخ: 1389/11/17
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: