برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی/ رییس هیات کشتی استان مازندران: فقط می‌توان اظهار تاسف کرد

ورزش. کشتی. ثمربخش
تهران - رییس هیات کشتی استان مازندران در خصوص انصراف تیم گاز مازندران از رقابتهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و اتفاقاتی که باعث این مساله شد اظهار تاسف کرد.

اصغر ثمربخش روز سه شنبه در خصوص عدم رویارویی تیم گاز مازندران با نفت تهران به خبرنگار ایرنا گفت: دلیل اصلی این اتفاق که به واقع جای تاسف و تامل دارد به تصمیمات دوگانه حامی تیم‌های گاز مازندران و نفت تهران مربوط می‌شود که باعث شد یکی از جذابترین دیدارهای لیگ برتر به چنین سرنوشتی گرفتار شود.

وی افزود: دو تیم از استان مازندران به نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد راه یافت و این اتفاق میمون باعث آشتی دوباره هواداران و تماشاگران کشتی با این رقابتها شد، اما متاسفانه دوگانگی قوانین و تصمیمات غلط درون سازمانی شرکت نفت موجب شد تا هزاران تماشاگر حاضر در سالن از آمدن خود به تهران پشیمان شوند.

رییس هیات کشتی استان مازندران ادامه داد: این مساله به هیچ وجه به صلاح کشتی ما نیست و اگر دوباره در آینده چنین اتفاقی مثل تصمیمات اخیر متولیان شرکت نفت بوقوع بپیوندد باید قید لیگ برتر و تیمداری بسیاری از باشگاههای علاقمند را زد.

وی تصریح کرد: در این اتفاق بی‌سابقه، فدراسیون کشتی و هیات کشتی استان مازندران مقصر نیستند، چرا که یک مشکل درون سازمانی باعث این مساله شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: به هر حال استان ما در دیدارهای رده بندی و فینال نماینده دارد و امیدوارم تیم‌های شهدای جویبار و گاز مازندران با ایستادن بر سکوهای اول و سوم بتوانند حقانیت خود را اثبات کنند.










تاریخ: 1389/11/20
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: