برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کار کارشناسی صورت نگرفته است صادق‌عابدین: انگیزه‌های شخصی در انحلال فدراسیون راگبی دخیل است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون راگبی در واکنش به منحل شدن این فدراسیون گفت: به نظرم انگیزه‌های شخصی در انحلال فدراسیون دخیل بوده است.


حسین صادق‌عابدین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در‌خصوص منحل شدن فدراسیون راگبی اظهار داشت: بیش از ده سال است که فدراسیون راگبی وجود دارد و در حال حاضر عضو سید B آسیا است. فدراسیون‌هایی وجود دارند که با بیش از 20 سال سابقه هیچ جایگاهی در آسیا ندارند، اما جایگاه ما مشخص است و از خیلی از آن‌ها عملکرد بهتری داشته‌ایم.
وی ادامه داد: در کنفدراسیون آسیا حضور بسیار قوی داریم و توانستیم نام تحریف شده خلیج فارس را از این فدراسیون حذف کنیم. 6 ماه است عضو فدراسیون جهانی شده‌ایم. اگر این اتفاقات را در کنار هم بگذاریم می‌توان خود را از فدراسیون‌های پیش‌رو بدانیم‌.
رئیس فدراسیون راگبی با اشاره به عدم برگزاری جلسه‌ای برای گرفتن این تصمیم تصریح کرد: اگر جلسه‌ای برگزار شده، چرا هیچ یک از مسئولان فدراسیون راگبی را دعوت نکرده‌اند، البته به نظرم در این تصمیم انگیزه‌های شخصی دخیل بوده و کار کارشناسی صورت نگرفته است.
وی افزود: با این تصمیم رشته راگبی نابود خواهد شد و بیش از هزاران ورزشکار وضعیت نامشخصی پیدا خواهند کرد. آقایان یک ماه و نیم پیش نامه زدند که مجمع انتخاباتی برگزار کنید و با توجه به اینکه هیچ کسی به جز من در فدراسیون ثبت نام نکرده، چرا باید یک شب این تصمیم را بگیرند؟ 3 ماه پیش بیشترین تأکید را در این رشته داشتند.
صادق‌عابدین با اشاره به اینکه تشکیل و منحل شدن این فدراسیون در زمان ریاست علی سعیدلو بوده؛ خاطرنشان کرد: یا باید اصلاً این فدراسیون تشکیل نمی‌شد یا هم اکنون باید دلایل منحل شدن را رسماً اعلام کنند. صد در صد یکی از این تصمیم‌ها اشتباه بوده که به نظرم تصمیم دوم با انگیزه‌های شخصی به اشتباه صورت گرفت.
وی در پایان به خبرنگار فارس گفت: رشته‌های مانند اسکیت، اسکواش و بدمینتون پس از چندین سال جایگاهی در آسیا ندارند. امیدوارم با مشخص شدن تکلیف سازمان تربیت‌بدنی و آمدن مدیریت جدید این تصمیم بازنگری شود.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/25
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: