برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علیپور در گفت و گو با فارس ملحق شدن راگبی به فدراسیون انجمن‌های ورزشی به سود این رشته است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ملحق شدن رشته راگبی و کریکت را به این فدراسیون مؤثر و مفید دانست.


محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در‌خصوص اضافه شدن رشته راگبی و کریکت به فدراسیون انجمن‌های ورزشی عنوان کرد: در تمام دنیا رشته‌ها پس از بررسی کارشناسانه و بعد از زمان مشخص که توانستند خود را نشان بدهند به فدراسیون تبدیل می‌شوند.
وی افزود: ما در گذشته جایی برای آموزش رشته‌های مختلف نداشتیم که خوشبختانه این امر با تشکیل فدراسیون انجمن‌های ورزشی به وجود آمد و قرار شد رشته‌ها پس از زمان مشخصی اجازه تبدیل شدن به فدراسیون پیدا کنند.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی خاطرنشان کرد: انجمن نسبت به فدراسیون کوچک‌تر نیست بلکه در کشورهایی، حتی بزرگ‌تر نیز به حساب می‌آید. وظیفه ما حمایت و نظارت کلی بر رشته‌ها است و تمام آنها می‌توانند به طور مستقل فعالیت خود را دنبال کنند و با فدراسیون‌های جهانی و آسیایی در ارتباط باشند.
وی ادامه داد: تلاش سازمان تربیت‌بدنی این است که رشته‌ها بتوانند با موفقیت در مسابقات مختلف شرکت کنند. ما تمام امکانات لازم را به رشته‌ها می‌دهیم و رشته راگبی و کریکت نیز می‌توانند با استفاده از این شرایط پس از یک سال بار دیگر با نظر کارشناسی دقیق به فدراسیون تبدیل شوند.
علیپور تصریح کرد: مطمئن باشید این تصمیم برای آینده رشته راگبی و کریکت مفید خواهد بود و پیشرفت بیشتری خواهد داشت. زمانی که بیس‌بال نیز به فدراسیون انجمن‌های ورزشی پیوست مخالف‌هایی صورت گرفت، حال آنکه اگر هم‌اکنون از بازیکنان و کادر فنی در مورد این امر سئوال بپرسید، بسیار راضی هستند.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/11/25
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: